![](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/1920/864/1/0/!2F2021!2F03!2F856ff9d76d95b316bd91d2808edbbce9ce445d41.jpg)
Toyota C-HR Adidas – sportowa stylizacja samochodu?
Toyota C-HR z paskami Adidasa? Czemu nie?! Tajlandzka Toyota zaprezentowała słynącego z odważnego designu crossovera w nowej stylizacji, opracowanej wspólnie z popularną marką odzieży sportowej. Efektem tej współpracy są także gadżety Adidasa z logo C-HR, które otrzymają w najbliższym czasie nabywcy kompaktowego crossovera.
Toyota C-HR w nowej stylizacji występuje w dwóch wersjach kolorystycznych – czarnej i białej. Każdy samochód ma zderzaki i listwy progowe w kontrastowym kolorze, ozdobione czerwonymi listwami. Tylne błotniki i drzwi zdobią grafiki w formie czarnych i szarych pasów. Logo Adidasa znajduje się na klapie bagażnika pod plakietką C-HR oraz na tylnych słupkach.
Toyota Thailand nie wspomina o tym, czy C-HR Adidas trafi na sprzedaż. Natomiast na nabywców crossovera w tajlandzkich salonach Toyoty czeka 1200 zestawów produktów Adidasa z logo C-HR. Składają się na nie buty do biegania Adidas Adizero Japan Boost, kurtka Adidas Climalite i 30-litrowy plecak.
W Tajlandii – podobnie jak w Europie – Toyota C-HR jest dostępna z napędem hybrydowym czwartej generacji o łącznej mocy 122 KM, wyposażonym w silnik benzynowy 1,8 l. Napędem bazowym na tajlandzkim rynku jest benzynowy, wolnossący silnik 1,8 l o mocy 140 KM. W Europie zamiast niego dostępna jest turbodoładowana, 116-konna jednostka 1,2 l. Auto zostało zbudowane na modułowej platformie GA-C z serii TNGA, podobnie jak Prius czwartej generacji oraz nowa Corolla 12. generacji.
Toyota jest w Tajlandii najpopularniejszą marką motoryzacyjną, zaś Toyota C-HR należy do kilkunastu najchętniej wybieranych modeli. Crossover, który zrewolucjonizował stylistykę Toyoty, zadebiutował na rynku w 2016 roku i już od 2017 roku jest najpopularniejszym modelem hybrydowym w Polsce, prześcigając wieloletniego lidera, Toyotę Auris Hybrid. W tym roku, w pierwszych trzech kwartałach zarejestrowano w Polsce już 3690 hybrydowych Toyot C-HR. Wersję benzynową wybrało 1780 kierowców.
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Na taką stylizację na pewno znajdą się chętni. Auto ma odważne nadwozie a z paskami wygląda jeszcze lepiej. Jakbym miała wybierać to białe w czarne paski prezentuje się ciekawiej 🙂
Anonymous - 5 marca 2021
Teraz to pojechali! 🙂