„The Soul Within” – Porsche przygotowało filmy o ludziach z pasją
W sześciu filmach – każdy trwa około 20 minut – Porsche przedstawia sylwetki ludzi pełnych energii i inspiracji. Nowa seria nosi tytuł „The Soul Within” (w wolnym tłumaczeniu „Z duszą”) i od kilku dni można ją oglądać na YouTubie.
Jej bohaterowie działają głównie w kreatywnym, artystycznym środowisku. Każdy zajmuje się czymś zupełnie innym, ale wszyscy mają jedną wspólną cechę: w to, co robią, angażują się całym sercem i całą duszą. Nie ma tu odwołań do marki Porsche, a na zdjęciach nie widać aut. Producent sportowych samochodów kładzie w ten sposób nacisk na kierowaniu komunikacji marketingowej do swojej grupy docelowej w sposób autentyczny i istotny wizualnie.
Zobacz: TOP 10 filmów motoryzacyjnych na Netflixie
Jednym z bohaterów serii jest Stéphane Ashpool, paryski projektant mody, który pod marką Pigalle oferuje ubrania w codziennym i ekskluzywnym stylu.
W innym odcinku artystka graffiti Christina Angelina z Los Angeles opisuje, jak angażuje się duchowo w malowanie natryskowe – czyli czynność, która jest wymagająca także fizycznie. W kolejnych odcinkach wystąpili japońska didżejka Hito oraz Lino DiSalvo, reżyser filmów animowanych, który w zeszłym roku wyprodukował „Playmobil. Film”. Jest też opowieść o kanadyjskich przedsiębiorcach – Kaeli Robinsong i Jason Sussman wyjaśniają, jak w zgodzie ze sobą rozwijają własny biznesowy model, od pierwszego foodtrucka na wyspie Vancouver po szereg restauracji. Do grona bohaterów nowej serii należy również niemiecki biznesmen Julius Dittmann, syn pioniera sceny deskorolkowej Titusa Dittmanna, a obecnie dyrektor zarządzający własnej marki Titus.
Sprawdź: Seriale i programy motoryzacyjne na Netflixie – nasze TOP 5
Za produkcję wideoserii odpowiada Petrolicious. Porsche korzysta tu z medialnej współpracy z internetowym i papierowym wydaniem magazynu „VICE”, jednym ze swoich kanałów dystrybucji. Oznacza to, że oprócz kanału Porsche na YouTubie filmy będą publikowane i reklamowane również za pośrednictwem wspólnego centrum online. Producent sportowych samochodów intensywnie korzysta z motywu duszy jako tematu swojej komunikacji od czasu premiery Taycan. Motto „Z iskrą w duszy” podkreśla fakt, że ten w pełni elektryczny model ucieleśnia wszystkie typowe cechy Porsche.
Najnowsze
-
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Analitycy są przekonani, że trwający od ponad pół roku trend spadkowy na rynku ropy naftowej utrzyma się również w przyszłym roku. Nie ma jednak wśród nich zgody na temat jego skali. Jedni przewidują umiarkowane obniżki cen giełdowych, inny wieszczą drastyczne spadki. Ale czy spowoduje to spadki na stacjach paliw w Polsce? Jest taka szansa, ale wiele zależy od kursu dolara. -
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
-
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
Zostaw komentarz: