Testy i serwis kasków Shoei
Masz kask Shoei zakupiony w autoryzowanym punkcie i jesteś z okolic Warszawy? Teraz możesz przetestować nowe modele z kolekcji na 2010 rok, podczas gdy fachowiec zajmie się serwisem Twojego kasku.
![]() |
fot. Motocaina
|
Shoei organizuje dla właścicieli kasków zakupionych w autoryzowanej sieci sprzedaży w Polsce testy nowych kasków. Wystarczy wysłać maila i przyjechać do biura producenta w Warszawie. W czasie gdy Ty będziesz testowała wybrany model z kolekcji 2010, specjaliści Shoei sprawdzą stan Twojego kasku i poddadzą go czynnościom serwisowym.
Bezpłatny serwis obejmuje następujące czynności:
1. Sprawdzenie i regulację mechanizmów szyb. Samodzielna regulacja mechanizmów szyb nie jest możliwa; jej dokonanie wymaga specjalnej szyby regulacyjnej. W przypadku zużycia przewidziana jest bezpłatna wymiana mechanizmów mocujących.
![]() |
fot. Motocaina
|
2. Sprawdzenie działania pracujących mechanizmów wentylacji. Ewentualna wymiana niepoprawnie pracujących mechanizmów, a w przypadku zużycia bezpłatna wymiana.
3. Konserwację wszystkich uszczelek i elementów gumowych. Zastosowanie specjalnego silikonu używanego w fabrykach w Japonii.
4. Sprawdzenie ogólnego stanu technicznego kasku (wraz z wyściółką wewnętrzną).
5. Porady dotyczące konserwacji, użytkowania i pielęgnacji.
![]() |
fot. Motocaina
|
Bezpłatna akcja serwisowa będzie prowadzona przez przeszkolonego technika, posiadającego certyfikat serwisowy B przyznawany przez japońską fabrykę. Certyfikat ten upoważnia do wszystkich napraw poza ingerencją w wypełnienie EPS i skorupę kasku.
Żeby umówić się na jazdy w Shoei napisz maila na adres: dworczynski@shoei.de. W tytule maila wpisz „Jazdy testowe Shoei”.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: