
Teslę dotknął kryzys? Wyraźnie obniżyła ceny swoich modeli
Amerykański producent zupełnie niespodziewanie zdecydował się na wprowadzenie obniżek. Ruchowi temu nie towarzyszyła żadna zapowiedź, ani wyjaśnienie, ale można domyślić się z czego on wynika.
Skutki epidemii koronawirusa są mocno odczuwalne przez większość branży w tym branżę motoryzacyjną. Minie jeszcze sporo czasu, zanim firmy powrócą do dawnych zysków, a przecież już obecny stan finansowy wiele z nich stawia w trudnej sytuacji. Bardzo możliwe, że właśnie w nadziei na zwiększenie zainteresowania potencjalnych klientów, Tesla obniżyła ceny swoich samochodów.
Wsparcie klienta poziom Tesla: dostał odszkodowanie, ale nie może nigdy kupić Tesli
Najwięcej oszczędzić można na największych autach, czyli Modelu S oraz Modelu X. W obu przypadkach obniżka wynosi 5000 dolarów (około 20 tys. zł), co oznacza kwotę 74 990 dolarów (ok. 300 tys. zł) za wersję Long Range Plus oraz 94 990 dolarów (ok. 382 tys. zł) za odmianę Performance.
Tesla Model 3 w wersji cabrio to potwornie droga i niezbyt przekonująca przeróbka
Ceny Modelu X są zbliżone. Tańsza wersja Long Range Plus kosztuje 79 990 dolarów (ok. 322 tys. zł), a Performance 99 990 dolarów (ok. 400 tys. zł). W obu przypadkach Tesla od pewnego czasu zdecydowała się na uproszczenie gamy i oferuje tylko te dwie odmiany.
Tesla usuwa dodatki ze swoich używanych aut i każe za nie płacić drugi raz?
Mniejszy Model 3 potaniał tylko o 2000 dolarów (ok. 8000 zł), co przekłada się na 37 990 dolarów (ok. 152 tys. zł) za bazową wersję Standard Range Plus z napędem na tylną oś. Za Long Range (większa bateria, drugi silnik oraz lepsze wyposażenie) zapłacimy 46 990 dolarów (ok. 188 tys. zł), a za topową Performance 54 990 dolarów (ok. 220 tys. zł ).
Obniżki nie objęły natomiast najnowszego samochodu Tesli, czyli Modelu Y. Czyżby efekt nowości był na tyle silny, że producent nie widzi potrzeby zmiany ceny? Obecnie ten crossover kosztuje 52 990 dolarów (ok. 213 tys. zł) za wersję Long Range oraz 60 990 dolarów (ok. 245 tys. zł) za Performance.
Najnowsze
-
Dlaczego Volkswagen Transporter jest najlepszym wyborem dla firm kurierskich i logistycznych?
Pośród wielu dostępnych na rynku modeli aut dostawczych Volkswagen Transporter wyróżnia się jako lider w swojej klasie, oferując nieprzeciętne możliwości dostosowane do potrzeb firm działających w sektorze logistycznym. Precyzja wykonania w połączeniu z przemyślanymi rozwiązaniami funkcjonalnymi sprawia, że model ten cieszy się niesłabnącą popularnością wśród przedsiębiorców poszukujących optymalnego pojazdu dla swojej floty. Wysokie standardy jakości idące w parze z ekonomiczną eksploatacją stanowią fundament sukcesu tego modelu na wymagającym rynku pojazdów użytkowych. -
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
Zostaw komentarz: