
Tesla i Lucid kontra Porsche. To elektryczny pojedynek na szczycie
Na linii startu stają trzy elektryczne samochody: Tesla Model S Plaid, Lucid Air i Porsche Taycan Turbo S. Które auto okaże się najszybsze?
Wyścig o tytuł najszybszego samochodu elektrycznego na świecie nieustannie trwa. Ekipa z DragTimes na torze testowym Johna Hennessey’a przygotowała porównanie trzech najszybszych sedanów na świecie. Trzy mocarne samochody elektryczne stanęły w jednym rzędzie, żeby zmierzyć się w wyścigu równoległym.

Na linii startu stanęły trzy elektryczne samochody:
- Tesla Model S Plaid – elektryk od Elona Muska dysponuje mocą dysponuje mocą 1020 KM i waży 2241 kg
- Lucid Air – amerykański elektryk skrywa pod maską 1111 KM i waży 2358 kg
- Porsche Taycan Turbo S – niemiecki samochód elektryczny ma silnik o mocy 750 KM i waży 2295 kg
Jak widać na nagraniu, we wszystkich trzech próbach amerykańskie elektryki zostawiły Porsche daleko w tyle. Wszystkie samochody biorące udział w wyścigu są oczywiście piekielnie szybkie, ale nie ma wątpliwości, że Taycan jest najwolniejszy z tej trójki.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: