
Ten samochód został wyprzedany w 24 godziny! Jaki model jest tak bardzo pożądany przez kierowców?
Te liczby robią wrażenie. 300 egzemplarzy zostało wyprzedanych w 24 godziny!
Acura kończy produkcję NSX w blasku chwały wariantu Type S. To najpotężniejszy NSX w historii. I chyba też najszybciej sprzedający się NSX w historii.
Powstanie tylko 350 egzemplarzy NSX Type S, z czego 300 sztuk przeznaczono na rynek amerykański, gdzie jego ceny zaczynają się od 171 495 dolarów. I wszystkie 300 egzemplarzy zostało wyprzedanych w 24 godziny.
W rozmowie z amerykańskim portalem Autoblog, przedstawiciel Acury wyznał:
Zaobserwowaliśmy ogromne zainteresowanie NSX Type S 2022 po jego debiucie na Monterey Car Week. W tej chwili potwierdzone zamówienia znacznie przekroczyły alokację 300 sztuk na rynek amerykański, a nowe zamówienia są stale dodawane do listy oczekujących.
Oczekujących jest już podobno ponad 100 osób.
Co ciekawe, NSX nigdy nie był w USA sprzedażowym hitem. Przed ogłoszeniem przez Acurę, że NSX przejdzie do historii, dane dotyczące sprzedaży za lipiec mówiły jedynie o 67 sprzedanych egzemplarzach. Liczba ta na początku sierpnia podskoczyła do 98.

Acura NSX Type S to najbardziej imponujący model NSX, jaki stworzyła firma
Type S osiąga moc 600 KM i 667 Nm momentu obrotowego. To wzrost o 27 KM i 20 Nm w porównaniu do standardowego modelu. Ale to tylko wierzchołek góry lodowej wielu drobnych zmian, które wprowadziła Acura, by uczynić ten model najlepszym NSX w historii.

Uzyskanie dodatkowej mocy wymagało kilku drobnych zmian. Silnik otrzymał większą turbosprężarki, zapożyczoną z samochodu wyścigowego GT3. Zwiększono pojemność akumulatorów. Różne wloty, które zasilają bardziej wydajne intercoolery, zostały zmienione w celu poprawy chłodzenia i przepływu powietrza.

Moc nie jest jedynym obszarem, w którym NSX otrzymał ulepszenia. Type S ma dach z włókna węglowego, który zapewnia mu nieco mniejszą wagę i niższy środek ciężkości. Aerodynamika została poprawiona dzięki nowemu splitterowi z włókna węglowego, listwom progowym, tylnemu spojlerowi i tylnemu dyfuzorowi inspirowanemu samochodami wyścigowymi GT3, które pomagają w zmniejszeniu siły docisku. Regulowane zawieszenie, napęd na wszystkie koła i skrzynia biegów zostały dostrojone do bardziej sportowej jazdy. Nawet opony mają lepszą przyczepność. To Pirelli P-Zero, zaprojektowane specjalnie dla NSX Type S.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: