
Ten nieoznakowany radiowóz policji rozpoznasz z daleka. Co poszło nie tak?
Nieoznakowane radiowozy policyjne mają za zadanie wmieszać się w tłum innych pojazdów i pozwalać na skuteczne wyłapywanie piratów drogowych. Tymczasem ten radiowóz wyraźnie rzuca się w oczy.
Cupra Leon w polskiej policji
Jednym ze sposób na nierzucanie się w oczy policyjnych nieoznakowanych radiowozów, jest zupełne nierzucanie się w oczy. Kolejny popularny model w czarny, srebrnym lub szarym kolorze nie zwraca niczyjej uwagi, dzięki czemu kierowcy nigdy nie mogą być pewni, czy czasem nie są obserwowani, co powinno ich skłonić do przepisowej jazdy w każdych okolicznościach.
Bez wątpienia oryginalnym pomysłem był zakupi kilku egzemplarzy Cupry Leona. Marka co prawda mało u nas jeszcze popularna, ale niewprawne oko nie zauważy miedzianego znaczka, a dla większości kierowców jest to po prostu kolejny, czarny hatchback.
Tymczasem jeden z nich ma bardzo ciekawą rejestrację. Jej pierwszy człon „PKE” nie jest zupełnie interesujący, natomiast drugi już tak. Napis głoszący „1NA1”, wygląda trochę jak indywidualna rejestracja i zapowiadająca, że właściciel auta chce się spróbować „jeden na jednego” na najbliższych światłach.
Cupra Leon Drogówki z Kępna (Woj. Wielkopolskie) Silnik: 2.0 TSI / 310 KM Wyposażenie: 2 kamery…
Opublikowany przez Nieoznakowane radiowozy Policji Niedziela, 11 września 2022
Policyjny Cupra Leon – jakie ma osiągi?
Jak informowaliśmy w lutym, policja z Małopolski oraz Wielkopolski, zdecydowała się na zakup kilku egzemplarzy Cupry Leona. Wybór padł na czarne hatchbacki w wersji VZ, które napędza silnik 2.0 TSI o mocy 300 KM (policja twierdzi, że dostała jednostki z wersji kombi o mocy 310 KM).
Samochód rozpędza się do 100 km/h w 5,7 s, a jego prędkości maksymalna to 250 km/h. Jego cena to obecnie 168 900 zł.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: