Te trzy kobiety są „nie do zatrzymania” w branży transportowej. Niesamowita siła!
Trzy kobiety — pochodzące z różnych krajów i różnych środowisk, ale jednakowo zafascynowane samochodami ciężarowymi — opowiadają o swoich marzeniach, a także o napotykanych przeszkodach i uprzedzeniach.
Kobiety w pracy i codziennym życiu. Kobiety nie do zatrzymania, z pasją i determinacją pracujące w sektorze samochodów ciężarowych, codziennie łamiące stereotypy płci i inicjujące zmiany dla młodszych pokoleń.
Pierwszą z nich jest Judith Ehrmann, doświadczona mechanik Team Schwabentruck rywalizującego w Wyścigowych Mistrzostwach Europy Samochodów Ciężarowych FIA. Odpowiada ona za przygotowanie do wyścigu głównego kierowcy, którym jest Steffi Halm, oraz prowadzi ciężarówkę IVECO S‑WAY stanowiącą mobilny serwis zespołu.
Swoją pasję odnalazła w bardzo młodym wieku, w rodzinnej firmie: „Moi rodzice mają niewielką firmę autokarową — wyjaśnia Judith. Zawsze panował tam duży ruch, była okazja, by się pobrudzić, no i uwielbiałam obserwować facetów przy pracy. Wtedy zrozumiałam, że też chcę być mechanikiem. Tak to się zaczęło”.
Druga z pań to Lorella Della Torre, kierownik sprzedaży w jednej z włoskich stacji dealerskich IVECO. W ciągu 30 lat pracy na różnych stanowiskach w firmie zdobyła szacunek kolegów i klientów. To nie był łatwy wybór: „Kiedy w latach osiemdziesiątych zaczynałam pracę w sprzedaży, rola „sprzedawczyni” nie istniała. Dlatego postanowiłam ją stworzyć. Wkroczyłam do całkowicie męskiego świata, w którym nie było dla mnie miejsca. Musiałam rozpychać się łokciami”.
Jako trzecia opowiada o sobie Oti Cabadas, która zanim została doświadczonym kierowcą ciężarówki musiała zmierzyć się z tradycyjnymi uprzedzeniami. Oti spędziła wiele lat za kierownicą pojazdów ciężarowych, a obecnie jeździ IVECO S‑WAY na dalekich trasach. Życie w drodze jest ciężkie, ale Oti je uwielbia: „Ludzie widzą po prostu jeden z wielu pojazdów, ale dla nas to dom. Mimo że ta praca zmusza do wielu poświęceń, czerpię z niej mnóstwo satysfakcji i czuję się spełniona. Nie zrezygnowałabym z niej, żeby nie wiem jak było ciężko”.
Luca Sra, dyrektor ds. operacyjnych w dziale pojazdów ciężarowych IVECO Truck, mówi: „W IVECO z dumą przypominamy o roli kobiet w naszej branży, gdzie wciąż nie są one należycie doceniane. Chcieliśmy podziękować za ich wkład i determinację w dążeniu do sukcesu w wybranym zawodzie. Trzy kobiety opowiadają o głębokiej pasji, z jaką wykonują swoją pracę, o przezwyciężaniu stereotypów oraz o tym, jak walcząc o własną karierę, otwierają drogę dla swoich koleżanek z przyszłych pokoleń. Mamy nadzieję, że ten projekt zainspiruje młode kobiety do podążania za własną pasją, niezależnie od tego, dokąd może je ona zaprowadzić”.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: