
Tatiana Calderón po raz kolejny nie wystartuje w Super Formule, wszystko przez koronawirusa
Tatiana Calderón będzie nieobecna podczas trzeciej rundy sezonu Super Formuły w Sugo.
Kolumbijka nie wystartuje w trzeciej rundzie Super Formuły, z tych samych powód, przez które nie wystartowała w drugiej.
Przeczytaj też: Tatiana Calderón zmuszona do rezygnacji ze startu w Super Formule!
Tatiana Calderón nie kwalifikuje się do ścigania się w Sugo, ponieważ nie jest w stanie odbyć obowiązkowego, dwutygodniowego okresu kwarantanny – w zeszły weekend ścigała się w rundzie European Le Mans Series na Monzie z zespołem Richard Mille Racing.
Calderón liczyła, że zostanie zwolniona z obowiązku odbycia kwarantanny, ale władze Japonii nie wyraziły na to zgody.
Jej miejsce w zespole Drago Corse ponownie zajmie zawodnik Hondy SUPER GT, Koudai Tsukakoshi, który zajął 12 miejsce w wyścigu Super Formuły na Okayamie.
Przeczytaj też: Imponujący debiut Tatiany Calderón w Super Formule
Calderón zadebiutowała w japońskiej serii jednomiejscowych samochodów w sierpniu. W swoim debiucie Tatiana zajęła 12 miejsce, startując do wyścigu z 18, ostatniego pola startowego.
Tatiana Calderón jest pierwszą kobietą startującą w Super Formule, ale drugą w japońskich zmaganiach. Pierwszą kobietą była Sarah Kavanagh, która w sezonie 1997, jeszcze pod nazwą Formula Nippon, wystartowała w dwóch pierwszych wyścigach.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: