
Taki będzie nowy Volkswagen California
Volkswagen Samochody Użytkowe prezentuje pierwsze szkice i informacje na temat nowej Californii 6.1.
Volkswagen Samochody Użytkowe sprzedaje rocznie ponad 18 000 egzemplarzy modelu California (dane z 2018 roku), co sprawia, że jest to samochód kempingowy nr 1 na świecie. Producent udoskonalił kampera wprowadzając zmiany w przestrzeni mieszkalnej i sypialnej. Co więcej, kierowca i pasażer siedzą przed przeprojektowaną tablicą rozdzielczą, która zawiera nowe wskaźniki (analogowe lub cyfrowe oferowane po raz pierwszy). Nowe są również systemy multimedialne z dostępem do internetu.
Podobnie jak zaprezentowany wiosną Multivan 6.1, od teraz również nowa California 6.1 jest wyposażona w elektromechaniczne wspomaganie układu kierowniczego. Volkswagen Samochody Użytkowe wyposażył kampera w wiele nowych systemów wspomagających, takich jak – na przykład – Lane Assist, Side Protection i Trailer Assist, co sprawia, że manewrowanie z przyczepą jest dziecinnie łatwe. Ponadto asystent bocznego wiatru sprawia, że podróżowanie Californią 6.1 jest jeszcze bezpieczniejsze.
Nowa California 6.1 zostanie wprowadzona na rynek z nowoczesnymi silnikami wysokoprężnymi o pojemności dwóch litrów i mocy do 199 KM. Nowa generacja kampera będzie świętować swoją światową premierę pod koniec sierpnia podczas Caravan-Salon w Düsseldorfie.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: