
Tadeusz Błażusiak uruchomił wirtualną Akademię Enduro „Ready, z-Taddy, GO!”
Mistrz świata sprawił fanom motocykli świetny prezent przed końcem sezonu. W 4-odcinkowej video serii legenda dyscypliny zdradza sekrety dotyczące techniki jazdy w terenie, przygotowania motocyklu, patenty na prawidłowy dobór sprzętu i ubioru.
Projekt „Ready z-Taddy Go!” został przygotowany z myślą o miłośnikach Hard Enduro i SuperEnduro z całego świata, ale szczególnie tych z Polski, którzy w tym roku odpoczywają od zawodów Red Bull 111 Megawatt. Poradnikowa seria ma pomóc im w przygotowaniach do kolejnego startu w kopalni PGE w Bełchatowie. Przypomnijmy, że zawody odbyły się tam pięciokrotnie, zyskując renomę w międzynarodowym środowisku motorsportowym. Po przerwie mają powrócić w odświeżonym formacie, na jeszcze wyższym poziomie!
Tymczasem zawodnicy mogą szlifować umiejętności dzięki radom Mistrza spod nr „111”. Uczniowie Akademii Enduro przeniosą się do słonecznej Girony, gdzie Taddy na co dzień trenuje do walki o tytuły w Mistrzostwach Świata, Mistrzostwach Ameryki, czy World Enduro Super Series. Podczas czterech lekcji widzowie będą mogli podejrzeć jazdę Błażusiaka od kuchni, zajrzeć do jego garażu i garderoby, dowiedzą się jak ustawić motocykl pod konkretną trasę i jak radzić sobie z trudnymi podjazdami.
– Zapraszam wszystkich do mojej Akademii Enduro. Pokażę Wam w niej, jak się ubrać na motocykl i jak przygotować go do jazdy. Skupimy się też na technice Hard Enduro i SuperEnduro. Ready, z-Taddy, GO! – zapowiada serię video Tadeusz Błażusiak.
Dodatkowo serii towarzyszy trwający do 31 września konkurs, w którym fani Błażusiaka mogą wygrać czapki Red Bull x KTM z jego autografem. Trzeba wykazać się kreatywnością, obrócić role i dać radę… Taddy’emu! Wszystkie klipy Akademii Enduro i formularz konkursowy dostępne są na stronie www.redbull.pl/akademiaenduro
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: