Ta fabryka skuterów elektrycznych zatrudnia same kobiety! 10 tys. pracowników i ani jednego mężczyzny
Nowa fabryka skuterów elektrycznych, Ola Electric Mobility, ma produkować 10 milionów jednośladów rocznie, czyli 15 procent światowych e-skuterów, do 2022 roku, w ramach firmy prowadzonej, zarządzanej i obsługiwanej wyłącznie przez kobiety.
Ola Electric Mobility jest start up’em, prowadzonym przez indyjskiego przedsiębiorcę Bhavisha Aggarwala. Celem tego przedsięwzięcia jest zapewnienie światu „czystej mobilności, ujemnego śladu węglowego i zintegrowanej siły roboczej”.
Pierwsza grupa pracowników rozpoczęła w tym tygodniu pracę w fabryce w Krishnagiri w Indiach. Fabryka, której ukończenie będzie kosztować 330 milionów dolarów, będzie zatrudniać tylko kobiety. Fabryka zostanie w znacznym stopniu zautomatyzowana i będzie w niej pracować, obok żeńskiej siły roboczej, około 3000 robotów. Bhavish Aggarwala zapewnia:
Przy pełnej wydajności Futurefactory zatrudni ponad 10 000 kobiet, co sprawi, że będzie największą na świecie fabryką zatrudniającą tylko kobiety i jedynym na świecie zakładem produkcyjnym zatrudniającym wyłącznie kobiety.
Udział kobiet w lokalnym przemyśle wytwórczym wynosi zaledwie 12%. Indyjski przedsiębiorca wierzy, że umożliwienie kobietom pracy, w bezpiecznym i przyjaznym dla nich środowisku, poprawi nie tylko ich życie, ale także życie ich rodzin i całej społeczności.
Aby Indie stały się światowym centrum produkcyjnym, musimy nadać priorytet podnoszeniu kwalifikacji i generowaniu miejsc pracy dla naszych kobiet.
Nowa fabryka skuterów elektrycznych, Ola Electric Mobility, ma produkować 10 milionów jednośladów rocznie, czyli 15% światowych e-skuterów do 2022 roku.
Produkowany w kobiecej fabryce elektryczny skuter Ola S1 na jednym ładowaniu może przejechać 181 kilometrów. Od 0 do 40 km/h rozpędza się w 3 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 115 km/h. Cena? 99 999 rupii, czyli około 5 230 złotych. Firma twierdzi, że ma na niego już pół miliona rezerwacji.
Ostatecznym celem Bhavisha Aggarwala jest zbudowanie pełnej gamy pojazdów elektrycznych, w tym trójkołowców i samochodów.
Najnowsze
-
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
Autodromo Nazionale di Monza docenia zazwyczaj tych kierowców, którzy nie boją się wysokich prędkości, podejmują próby wyprzedzania w nielicznych zakrętach i wykorzystują błędy popełnione przez rywali. To właśnie oni, najlepsi z najlepszych, mają szanse stanąć na podium na włoskiej ziemi. Gosia Rdest w ostatnim wyścigu sezonu dowiodła, że należy do tego grona, zajmując trzecią pozycję w klasie Challenger. -
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
-
8 typowych błędów, jakie polscy kierowcy popełniają na rondach
Zostaw komentarz: