Szulim, Wójcik, Tushkanova, Jackowska na konferencji barbórkowej – galeria
Piątkowa konferencja prasowa przed 49. Rajdem Barbórka tradycyjnie zgromadziła dziennikarzy, największe rajdowe gwiazdy oraz specjalnie na te okazję zaproszonych gości, a wśród nich jedną zawodniczkę - Inessę Tushkanovą oraz aktorkę, prezenterkę i motocyklistkę - podróżniczkę.
Magdalena Wójcik, Agnieszka Szulim i Anna Jackowska, oraz Piotr Fronczewski, Przemysław Saleta, Adam Badziak i Maciej Dowbor uświetnili swoją obecnością konferencję. Spotkanie trwające ponad dwie godziny zakończyły kartingowe zawody, w których główną nagrodą była przejażdżka na prawym fotelu na kultowym odcinku na ulicy Karowej.
Na pytania dziennikarzy odpowiadali: Kajetan Kajetanowicz, Bryan Bouffier, Michał Kościuszko, Maciej Oleksowicz i Inessa Tushkanova – członkini zagranicznej ekipy kobiecej. Niestety na konferencji zabrakło polskiej załogi pań Wilk & Żuk Rally Team (czytaj o nich tutaj, wywiad z zawodniczkami tu), ale zespół miał wówczas Badanie Kontrolne.
Kulminacyjnym punktem spotkania była kartingowa rywalizacja na torze Grand Prix w Blue City. Po serii biegów kwalifikacyjnych zwycięzcą finału został Maciej Kołomyjski, ale najlepszy czas dnia uzyskał rajdowy mistrz Polski, Kajetan Kajetanowicz, który jako jedyny złamał granicę 20 sekund.
Wśród specjalnie zaproszonych gości, do finału awansowali Maciej Dowbor i Adam Badziak (w zastępstwie Agnieszki Szulim). Tym razem – odwrotnie do wyników kwalifikacji – zwycięzcą okazał się Adam Badziak – wielokrotny motocyklowy mistrz Polski i współautor motocyklowych wypraw, w których uczestniczy wspólnie z Przemysławem Saletą. To właśnie Badziak będzie miał niepowtarzalną okazję ruszyć na trasę odcinka Kryterium Asów, oczywiście w charakterze pilota-pasażera.
![]() |
fot. Dariusz Borowicz, Motocaina.pl |
Prawdziwa rajdowa walka rozpocznie się już wczesnym rankiem, w sobotę 3. grudnia, odcinkiem specjalnym FSO.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: