Szokująca kampania policji wymierzona w motocyklistów
Stołeczna Komeda Główna Policji rozpoczęła kampanię społeczną, mającą prowokować do myślenia o konsekwencjach szybkiej jazdy, której hasło brzmi: "Idzie wiosna, będą warzywa". Ma ona także zwrócić uwagę na zagrożenie, jakim są nieodpowiedzialni motocykliści. Na forach motocyklowych zawrzało.
![]() |
fot. Motocaina
|
Komenda Główna Policji przedstawiła statystyki wypadków z udziałem kierowców „ścigaczy”. Sezon rozpoczęty i w niespełna miesiąc zginęło już 25 motocyklistów. Praktycznie codziennie ginie jeden najczęściej w wieku 20-30 lat. Policja podaje, że ma problem z dotarciem do mentalności głównie młodych kierowców jednośladów, dosiadających bardzo szybkich maszyn. Opracowano więc kontrowersyjną kampanię społeczną mającą prowokować do myślenia o konsekwencjach szybkiej jazdy, której hasło brzmi: „Idzie wiosna, będą warzywa”. Ma ona zwrócić uwagę na zagrożenie, jakim są nieodpowiedzialni motocykliści.
– Oni tworzą pewnego rodzaju subkulturę, więc to hasło jest skierowane główne do nich. Przekaz jest może szokujący, ale ma wzbudzić refleksje i dyskusje – powiedział reporterowi RMF FM Mariusz Sokołowski z KGP.
Na forach skupiających motocyklistów już zawrzało. Zdania na temat kampanii – a w szczególności tego konkretnego hasła – są podzielone. Pojawiły się nawet kontrpropozycje np. „Raid w aerozolu zabija insekty – rajd w samochodzie zabija motocyklistów … na śmierć”.
– Nie wkładamy wszystkich do jednego worka – dodał reporterowi RMF FM Marek Kąkolewski z drogówki: – Są tacy, którzy stosują się do przepisów i to nie oni stanowią zagrożenie. W nasze oczy rzucają się bandyci, czarne owce, którzy jeżdżą często na jednym kole, zdecydowanie za szybko – twierdzi Kąkolewski”.
Więcej o projekcie kampanii społecznej KGP dowiesz się klikając tu.
Zobacz film obrazujący podobną kampanię w Wielkiej Brytanii
Brytyjska kamapnia związana z jazdą na „podwójnym” gazie
Równie przemawiający do wyobraźni film, związany z przekraczaniem dozwolonej szybkości w miastach
Źródło: RMF FM/ Interia
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: