
Szkolenia E-mobility, czyli elektromobilność w praktyce za kierownicą Renault
Oferta Szkoły Bezpiecznej Jazdy Renault została poszerzona o nowe szkolenie dla klientów firmowych i indywidualnych „E-mobility”, które dotyczy ekologicznej, ekonomicznej i bezpiecznej jazdy samochodami hybrydowymi oraz elektrycznymi.
Uczestnicy poznają nie tylko sposób działania takiego napędu, ale również zdobędą wiedzę na temat jego eksploatacji, a podczas zajęć praktycznych pod okiem doświadczonych instruktorów nauczą się w pełni wykorzystywać potencjał tych aut. Do dyspozycji kursantów jest osiem hybryd Plug-in Renault Captur oraz dwa w pełni elektryczne Renault ZOE.
Samochody z napędem hybrydowym i elektrycznym stają się coraz bardziej popularne. Ich zalety to m.in. niższe koszty eksploatacji oraz ograniczenie emisji zanieczyszczeń powietrza. Pełne wykorzystanie możliwości takich aut zależy jednak od stylu jazdy kierowcy. Nowe szkolenie Szkoły Bezpiecznej Jazdy Renault „E-mobility” pozwoli uczestnikom zdobyć wiedzę i umiejętności w tym zakresie. Dzięki temu może przyczynić się do popularyzacji mobilności elektrycznej w Polsce.
Pierwsza godzina szkolenia będzie poświęcona na zajęcia teoretyczne. W tym czasie kursanci poznają charakterystykę napędu elektrycznego i hybrydowego, różnice w ich budowie, eksploatacji i sposobach ładowania. Instruktorzy Szkoły Bezpiecznej Jazdy Renault omówią także rodzaj ładowarek dostępnych na rynku oraz czas ładowania i koszty z tym związane.
Kolejne dwie godziny przewidziane są na część praktyczną, która pomoże uczestnikom przekonać się o wpływie ich stylu jazdy na rzeczywisty zasięg pojazdu. Kursanci pokonają trasę o długości ok. 80 km. Składają się na nią przejazd drogą szybkiego ruchu i w terenie niezabudowanym, a także jazda w ruchu miejskim. Instruktorzy zwrócą uwagę na rolę ekonomicznego zarządzania energią, obserwacji i płynności jazdy, prawidłowego przyspieszania czy odzyskiwania energii (tzw. rekuperacji). Dzięki włączeniu do szkolenia elementów jazdy ekonomicznej możliwe jest zmniejszenie kosztów eksploatacji wszystkich pojazdów i wydłużenie ich zasięgu.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: