
Szkolenia E-mobility, czyli elektromobilność w praktyce za kierownicą Renault
Oferta Szkoły Bezpiecznej Jazdy Renault została poszerzona o nowe szkolenie dla klientów firmowych i indywidualnych „E-mobility”, które dotyczy ekologicznej, ekonomicznej i bezpiecznej jazdy samochodami hybrydowymi oraz elektrycznymi.
Uczestnicy poznają nie tylko sposób działania takiego napędu, ale również zdobędą wiedzę na temat jego eksploatacji, a podczas zajęć praktycznych pod okiem doświadczonych instruktorów nauczą się w pełni wykorzystywać potencjał tych aut. Do dyspozycji kursantów jest osiem hybryd Plug-in Renault Captur oraz dwa w pełni elektryczne Renault ZOE.
Samochody z napędem hybrydowym i elektrycznym stają się coraz bardziej popularne. Ich zalety to m.in. niższe koszty eksploatacji oraz ograniczenie emisji zanieczyszczeń powietrza. Pełne wykorzystanie możliwości takich aut zależy jednak od stylu jazdy kierowcy. Nowe szkolenie Szkoły Bezpiecznej Jazdy Renault „E-mobility” pozwoli uczestnikom zdobyć wiedzę i umiejętności w tym zakresie. Dzięki temu może przyczynić się do popularyzacji mobilności elektrycznej w Polsce.
Pierwsza godzina szkolenia będzie poświęcona na zajęcia teoretyczne. W tym czasie kursanci poznają charakterystykę napędu elektrycznego i hybrydowego, różnice w ich budowie, eksploatacji i sposobach ładowania. Instruktorzy Szkoły Bezpiecznej Jazdy Renault omówią także rodzaj ładowarek dostępnych na rynku oraz czas ładowania i koszty z tym związane.
Kolejne dwie godziny przewidziane są na część praktyczną, która pomoże uczestnikom przekonać się o wpływie ich stylu jazdy na rzeczywisty zasięg pojazdu. Kursanci pokonają trasę o długości ok. 80 km. Składają się na nią przejazd drogą szybkiego ruchu i w terenie niezabudowanym, a także jazda w ruchu miejskim. Instruktorzy zwrócą uwagę na rolę ekonomicznego zarządzania energią, obserwacji i płynności jazdy, prawidłowego przyspieszania czy odzyskiwania energii (tzw. rekuperacji). Dzięki włączeniu do szkolenia elementów jazdy ekonomicznej możliwe jest zmniejszenie kosztów eksploatacji wszystkich pojazdów i wydłużenie ich zasięgu.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: