
Syn Schumachera robi kurs na prawo jazdy
W sieci ruszyła seria filmów pt. „Fahrschule Furious”. Główną rolę odgrywa tam Mick Schumacher, syn jednego z najbardziej utytułowanych kierowców Formuły 1. Zobaczcie, jak radzi sobie podczas kursu na prawo jazdy.
Na prawym fotelu Mercedesa A45 AMG, w roli instruktora wystąpił znany niemiecki komik Harry G, który poucza młodego Micka na temat bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Jedną z pierwszych lekcji jest jazda po rondzie, gdzie pojawia się nieoczekiwana przeszkoda. Na szczęście umiejętności młodego „Quick Micka” pozwalają ominąć przeszkodę, a instruktor porównuje go do samego Olivera Kahna.
https://www.youtube.com/watch?v=s66O5ZlX5V4
Podczas kolejnego odcinka Mick Schumacher pokazuje instruktorowi, jak szybko zaparkować samochód za jednym zamachem.
https://www.youtube.com/watch?v=Uc_UAa8brLA
Syn Michaela Schumachera ma zaledwie 18 lat, ale od 2008 roku jest aktywnym kierowcą wyścigowym. Najpierw za kółkiem gokartów, później w coraz bardziej wymagających seriach. W poprzednim sezonie startował w Formule 4 ADAC w barwach zespołu Prema Powerteam, z którym zajął drugie miejsce. W tym roku przesiada się do bolidów Formuły 3 w ramach zawodów organizowanych przez FIA. Pierwsza runda startuje już w połowie kwietnia na torze Silverstone.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: