Świetna sesja treningowa Roberta Kubicy
W Brazylii pada! Większości z nas Ameryka Południowa kojarzy się z ciepłem i słońcem. Zresztą, do tej pory Grand Prix Brazylii odbywały się właśnie w sprzyjających warunkach pogodowych. Dzisiaj mokra nawierzchnia zdecydowanie odpowiadała kierowcy Renault.
Robert Kubica na Interlagos |
![]() |
fot. Renault
|
Co znaczy umiejętnośc dostosowania się do warunków! Nie kto inny, tylko Polak jest po 3. sesji treningowej tym, który był w stanie najlepiej dostroić ustawienia swojego bolidu do wymagań mokrej, a później nieco przesychającej nawierzchni toru. Pod koniec regulaminowego czasu Kubica wykonywał przejazdy, po których zjeżdżał do swoich mechaników, aby znaleźć kompromisowe ustawienia i na każdym następnym okrążeniu uzyskiwał coraz lepszy czas. W konsekwencji, na 2 minuty przed końcem sesji był szybszy od Sebastiana Vettela o 0,309 sekundy. Oczywiście, dzisiejsze wyniki są nieporównywalne z uzyskiwanymi w trakcie piątkowych treningów, ponieważ kierowcy zmuszeni byli używać dzisiaj opon na mokrą nawierzchnię i opon przejściowych. Biorąc pod uwagę, że wyniki z treningów (na których, nota bene, Polak zwykle bardzo dobrze wypada) nie są miarodajne, ponieważ zespoły pracują nad różnymi szczegółami, zadanie przed GP Brazylii utrudnia jeszcze fakt, że prognozy zapowiadają raczej bezdeszczową pogodę w niedzielę. Ekipy muszą wziąć więc pod uwagę prawdopodobnie inne warunki w kwalifikacjach i podczas samego wyścigu. Bardzo dobrze sprawował się także dzisiaj Vitalij Pietrow, uzyskując 6. czas 3. sesji treningowej. Należy więc mieć nadzieję, że samochody Renault mają szansę na dobry wynik w przedostatnim wyścigu sezonu.
Wyniki 3. sesji treningowej:
Po. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Strata |
Liczba |
1 |
11 |
Robert Kubica |
Renault |
1’19.191 |
– |
16 |
2 |
5 |
Sebastian Vettel |
Red Bull-Renault |
1’19.500 |
0.309 |
17 |
3 |
2 |
Lewis Hamilton |
McLaren-Mercedes |
1’19.536 |
0.345 |
19 |
4 |
7 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1’19.735 |
0.544 |
9 |
5 |
8 |
Fernando Alonso |
Ferrari |
1’19.791 |
0.600 |
9 |
6 |
12 |
Vitaly Petrov |
Renault |
1’19.887 |
0.696 |
22 |
7 |
16 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso-Ferrari |
1’20.009 |
0.818 |
24 |
8 |
4 |
Nico Rosberg |
Mercedes |
1’20.056 |
0.865 |
13 |
9 |
1 |
Jenson Button |
McLaren-Mercedes |
1’20.164 |
0.973 |
24 |
10 |
9 |
Rubens Barrichello |
Williams-Cosworth |
1’20.320 |
1.129 |
13 |
11 |
6 |
Mark Webber |
Red Bull-Renault |
1’20.337 |
1.146 |
6 |
12 |
3 |
Michael Schumacher |
Mercedes |
1’20.421 |
1.230 |
18 |
13 |
23 |
Kamui Kobayashi |
Sauber-Ferrari |
1’20.452 |
1.261 |
22 |
14 |
10 |
Nico Hülkenberg |
Williams-Cosworth |
1’20.535 |
1.344 |
12 |
15 |
17 |
Jaime Alguersuari |
Toro Rosso-Ferrari |
1’20.541 |
1.350 |
27 |
16 |
15 |
Vitantonio Liuzzi |
Force India-Mercedes |
1’20.546 |
1.355 |
20 |
17 |
14 |
Adrian Sutil |
Force India-Mercedes |
1’20.613 |
1.422 |
20 |
18 |
22 |
Nick Heidfeld |
Sauber-Ferrari |
1’20.985 |
1.794 |
25 |
19 |
18 |
Jarno Trulli |
Lotus-Cosworth |
1’22.326 |
3.135 |
18 |
20 |
24 |
Timo Glock |
Virgin-Cosworth |
1’22.449 |
3.258 |
28 |
21 |
19 |
Heikki Kovalainen |
Lotus-Cosworth |
1’22.874 |
3.683 |
20 |
22 |
25 |
Lucas di Grassi |
Virgin-Cosworth |
1’23.194 |
4.003 |
22 |
23 |
21 |
Bruno Senna |
HRT-Cosworth |
1’23.358 |
4.167 |
20 |
24 |
20 |
Christian Klien |
HRT-Cosworth |
1’23.650 |
4.459 |
19 |
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: