Świąteczne ciężarówki MAN w Polsce
Pewna słynna reklama z ciężarówkami na stałe wpisała się w świąteczny klimat. Teraz ciężarówki z ekranu przeniosły się do rzeczywistości, niosąc radość dzieciom i dorosłym w Europie.
![]() |
fot. MAN
|
Dwie czerwone ciężarówki przybędą do zakładów produkcyjnych MAN w Niemczech, Austrii i Polsce, po drodze odwiedzając przedszkola, szpitale dziecięce i inne instytucje pomocy dzieciom. Przywiozą im drobne podarunki – czekoladki w kształcie ciężarówek i pluszowe renifery.
Ciężarówki MAN trudno będzie przeoczyć – na przyozdobienie ciągnika i przyczepy każdej z nich zużyto po 200 metrów węży oświetleniowych, a z boków przyczepy pozdrawiają nas namalowane renifery życząc wesołych świąt w sześciu językach: angielskim, niemieckim, francuskim, hiszpańskim, włoskim i polskim. Nowoczesne, czerwone pojazdy będzie można oglądać podczas niektórych świątecznych jarmarków w Polsce, lub jak przemykają trasami pomiędzy Krakowem, Poznaniem a Starachowicami.
Jeśli uważacie, że samo oglądanie jak pomagają inni nie wystarcza, na oficjalnej stronie MAN możecie zakupić miniaturowy model świątecznej ciężarówki w skali 1:87 lub 1:50. Jeden euro z każdej kupionej zabawki zostanie przeznaczony na pomoc wioskom dziecięcym SOS.
Świąteczne ciężarówki niosą pomoc i radość nie tylko dzieciom, a także innym kierowcom w potrzebie. MAN zaprasza wszystkich, którzy zostali zapomniani przez los do odwiedzenia czerwonych ciężarówek w sprawie uzyskania funduszy na leczenie, rehabilitację lub podreperowanie trudnej sytuacji życiowej.
Trasę świątecznych ciężarówek można śledzić na blogu weihnachtstruck.com. Wyprawę rozpoczęto 23 listopada i potrwa ona aż do wigilii Bożego Narodzenia.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: