Suzuki SX4 WRC
Najmłodsze dziecko w stawce "wurców", a żółte rajdówki na trasach cieszą oczy kibiców.
![]() |
Fot. Suzuki |
Silnik:
4-cylindrowy, rzędowy, turbodoładowany, pojemność 1997 cm3, umieszczony z przodu-poprzecznie
Maksymalna moc: 320 KM przy 4500 obrotów/minutę
Maksymalny moment: 590 Nm przy 3500 obrotów/minutę
Wtrysk Magneti-Marelli, wielopunktowy
Turbosprężarka Garrett
Dwa wałki rozrządu w głowicy
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło AP węglowe, trzytarczowe
5-biegowa, sekwencyjna skrzynia biegów Xtrac
Hamulce:
Wilmax, tarczowe, wentylowane,
Asfalt: 370 mm (przód) 355 mm (tył)
Szuter: 300 (przód i tył)
Hamulec ręczny – hydrauliczny
Zawieszenie:
Reiger – MacPherson,
Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
Koła:
– asfalt 8×18 cali
– szuter 7×15 cali
– lód 6×16 cali
Wymiary:
długość: 4135 mm
szerokość: 1770 mm
masa: minimum 1230 kg
rozstaw osi: 2500 mm
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: