Suzuki SX4 WRC
Najmłodsze dziecko w stawce "wurców", a żółte rajdówki na trasach cieszą oczy kibiców.
Fot. Suzuki |
Silnik:
4-cylindrowy, rzędowy, turbodoładowany, pojemność 1997 cm3, umieszczony z przodu-poprzecznie
Maksymalna moc: 320 KM przy 4500 obrotów/minutę
Maksymalny moment: 590 Nm przy 3500 obrotów/minutę
Wtrysk Magneti-Marelli, wielopunktowy
Turbosprężarka Garrett
Dwa wałki rozrządu w głowicy
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło AP węglowe, trzytarczowe
5-biegowa, sekwencyjna skrzynia biegów Xtrac
Hamulce:
Wilmax, tarczowe, wentylowane,
Asfalt: 370 mm (przód) 355 mm (tył)
Szuter: 300 (przód i tył)
Hamulec ręczny – hydrauliczny
Zawieszenie:
Reiger – MacPherson,
Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
Koła:
– asfalt 8×18 cali
– szuter 7×15 cali
– lód 6×16 cali
Wymiary:
długość: 4135 mm
szerokość: 1770 mm
masa: minimum 1230 kg
rozstaw osi: 2500 mm
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: