Suzuki SX4 WRC
Najmłodsze dziecko w stawce "wurców", a żółte rajdówki na trasach cieszą oczy kibiców.
![]() |
Fot. Suzuki |
Silnik:
4-cylindrowy, rzędowy, turbodoładowany, pojemność 1997 cm3, umieszczony z przodu-poprzecznie
Maksymalna moc: 320 KM przy 4500 obrotów/minutę
Maksymalny moment: 590 Nm przy 3500 obrotów/minutę
Wtrysk Magneti-Marelli, wielopunktowy
Turbosprężarka Garrett
Dwa wałki rozrządu w głowicy
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło AP węglowe, trzytarczowe
5-biegowa, sekwencyjna skrzynia biegów Xtrac
Hamulce:
Wilmax, tarczowe, wentylowane,
Asfalt: 370 mm (przód) 355 mm (tył)
Szuter: 300 (przód i tył)
Hamulec ręczny – hydrauliczny
Zawieszenie:
Reiger – MacPherson,
Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
Koła:
– asfalt 8×18 cali
– szuter 7×15 cali
– lód 6×16 cali
Wymiary:
długość: 4135 mm
szerokość: 1770 mm
masa: minimum 1230 kg
rozstaw osi: 2500 mm
Najnowsze
-
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
Kierowcy, którzy nie mają szczęścia parkować w garażu, muszą mierzyć się z wieloma niedogodnościami związanymi z zimowymi warunkami. Najważniejsze to konieczność odśnieżania auta, skrobania szyb oraz jazda wychłodzonym samochodem w oczekiwaniu, aż wnętrze się nagrzeje. Na szczęście jest sposób, aby proces ten przyspieszyć. -
Porsche Polska w Warszawie – nowa siedziba właśnie rozpoczyna działalność
-
Test: Nissan Ariya e-4orce – 306 KM w elektryku robi różnicę
-
12-letnia Julia Angelard w stawce Kartingowych Mistrzostw Polski 2025
-
5 rzeczy, które warto wiedzieć o systemie Apple CarPlay
Zostaw komentarz: