Suzuki SV650X cafe racer- modnie i sportowo
Suzuki poszerza gamę motocykli. Popularny V-Twin SV650 teraz pojawi się w stylu custom pod nazwą SV650X cafe racer. Nowy model łączy sportową frajdę, jaką daje V-Twin i modowy styl cafe racera.
Wersja custom dziedziczy silnik SV650 i prawie całe nadwozie modelu podstawowego. Jego charakterystyczna, szczelinowa owiewka reflektora, złożone ku tyłowi uchwyty kierownicy typu sportowego clip-on, karbowane, wyprofilowane siedzisko i oksydowane podnóżki kierowcy oraz pasażera mają podkreślać styl lat 60-tych. Kierowcy mogą docenić również regulowane przednie zawieszenie odróżniające wersję custom od klasycznego modelu.
Motocykl jest wyposażony w układ wspomagania pracy przy niskich obrotach (Low RPM Assist). Chłodzony cieczą silnik DOHC o pojemności 645 cm3 90 V-Twin ma przekładać się na wysoki moment obrotowy w zakresie niskich i średnich obrotów oraz większą moc maksymalną przy jednoczesnym, niskim zużyciu paliwa. Silnik ma pracować płynnie aż do wysokich prędkości obrotowych. Smukła, lekka sylwetka i specjalnie opracowane zawieszenie mają gwarantować zwinną i sportową jazdę.
Wygląd café racera jest kluczem do tej stylizacji. Dominująca i charakterystyczna osłona okrągłego reflektora i łamana ku tyłowi kierownica zapewniają sportowy wygląd oraz sylwetkę, która nawiązuje do oryginalnych motocykli wyścigowych minionej epoki. Karbowane siedzisko i logo Suzuki na baku zdecydowanie dodają smaczku klasycznemu urokowi. SV650X cafe racer oferuje nawet jasne, przeciwmgielne lampy LED jako opcję, pozwalając na nadanie niepowtarzalnego akcentu stylowemu wyglądowi.
Suzuki SV650X cafe racer ma się sprawdzać w niemal każdych warunkach jazdy, od krętych dróg, przez długie podróże po autostradach, po zatłoczony ruch miejski.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: