Suzuki prezentuje motocyklowe nowości na 2017

Podczas salonu motocyklowego Intermot oraz zakończonych niedawno targów w Mediolanie Suzuki zaprezentowało swoje motocyklowe nowości na sezon 2017.

Podczas Międzynarodowych Targów Motocykli i Skuterów Intermot 2016 w niemieckiej Kolonii Suzuki zaprezentowało  szóstą generację flagowych supersportów GSR-R1000 i GSX-R1000R, które zostały przekonstruowane w oparciu o rozwiązania zaczerpnięte z MotoGP, a także najmniejszą wersję motocykla z tej rodziny – GSX-R125. Do gamy serii GSX-S dołączy wersja o pojemności 750 cm3, czyli GSX-S750. Sezon 2017 przyniesie również nowe motocykle serii V-Strom: V-Strom 1000, V-Strom 1000XT oraz V-Strom 650 i V-Strom 650XT.

Niedawno, podczas EICMA, czyli salonu motocyklowego w Mediolanie, zaprezentowano kolejne cztery modele, które również dołączą do gamy w sezonie 2017: Burgman 400, GSX-S125, GSX250R, V-Strom 250.

Jakie zmiany lub nowinki pojawiły się w poszczególnych modelach?

Suzuki GSX-R125 –  ABS jako wyposażenie standardowe, bezkluczykowe uruchamianie silnika, system łatwego rozruchu i sportowa stylizacja karoserii.

Suzuki GSX-S750 – przejął cechy swojej motocyklowej serii, jak stylizacja „przyczajonej bestii”, trójpoziomowa kontrola trakcji i promieniowo montowane przednie zaciski hamulcowe. Motocykl jest wyposażony w przednie i tylne ażurowe tarcze hamulcowe o obrysie falistym oraz kierownicę o zmiennym przekroju. Motocykl otrzymał w standardzie wspomaganie pracy na niskich obrotach i system łatwego rozruchu; wprowadzono też wariant z  systemem ABS. Czterocylindrowy silnik o pojemności 749 cm3 pochodzący z modelu GSX-R750 ma zapewniać charakterystykę odpowiednią do jazdy po drogach publicznych.

Suzuki V-Strom 1000 i Suzuki V-Strom 1000XT – oba motocykle spełniają normy czystości spalin Euro4 (w specyfikacji europejskiej), utrzymując charakterystyki silnika V-Twin 1037 cm3. V-Strom ma teraz charakter wywodzący się z modelu DR750S z 1988 roku. Podwyższono komfort kierowcy, stosując osłony dłoni i osłony dolne silnika jako wyposażenie standardowe, a długość szyby o regulowanej wysokości i kącie pochylenia zwiększono o 49 mm. Wzbogacono wyposażenie o rozwiązania takie jak system Motion Track Brake, który umożliwia systemowi ABS interweniowanie także wtedy, gdy pojazd jest przechylony na jedną ze stron, i automatycznie aplikuje hamulec tylny w celu stabilizacji pojazdu, gdy ciśnienie w obwodzie przedniego hamulca wzrasta do określonego poziomu. Dodano wspomaganie pracy na niskich obrotach i system łatwego rozruchu. V-Strom w wersji 1000XT otrzymał szprychowe koła. Motocykl jest też wyposażony standardowo w kierownicę o zmiennym przekroju.

Suzuki V-Strom 650 (na zdjęciu otwierającym) i Suzuki V-Strom 650XT – zastosowano w nich silnik V-Twin o pojemności skokowej 645 cm3, który dzielą z modelem SV650. V-Strom 650 ma cechy wspólne z V-Strom 1000, tj. projekt stylizacji, system kontroli trakcji, wspomaganie ruszania przy na niskich obrotach i system łatwego rozruchu.V-Strom 650XT wyróżnia się szprychowymi kołami i otrzymał także w wyposażeniu standardowym osłony dłoni kierowcy.

Suzuki Burgman 400 – zyskał węższe, bardziej sportowe nadwozie. Zarówno przednie, podwójne światła jak i tylne zostały wykonane w technologii LED. Masa własna skutera została obniżona. Schowek pod kanapą o pojemności 42 litrów z pewnością pomieści najpotrzebniejsze przedmioty.

Suzuki GSX-S125 – został wyposażony w ten sam silnik, co GSX-R125. System łatwego rozruchu pozwala na uruchomienie silnika jednym naciśnięciem przycisku, a system ABS dba o bezpieczeństwo kierowcy i maszyny.

Suzuki GSX250R – obniżono straty tarcia i poprawiono efektywność zużycia paliwa.

Suzuki V-Strom 250 – projekt przedniej lampy nawiązuje do wyglądu znanego motocykla DR BIG.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze