![](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/1920/864/1/0/!2F2021!2F09!2FSuzuki-GSX-S1000GTb.jpg)
Suzuki GSX-S1000GT zaprezentowane! To Grand Tourer o mocy 152 KM!
To coś więcej niż kolejna ewolucja modelu GSX-S1000F, który wprowadzono na rynek w 2015 roku. Koncepcja nowego modelu GSX-S1000GT zakłada, że w gamie Suzuki będzie on pełnić rolę prawdziwego motocykla typu Grand Tourer.
Nowy model GSX-S1000GT łączy w sobie osiągi motocykla klasy superbike z silnikiem o pojemności 999cm3 ze zwartym, lekkim podwoziem, które ma zapewnić dynamiczną i komfortową jazdę oraz wysoką funkcjonalnością. Te wszystkie cechy wyróżniają nowy model jako prawdziwy motocykl klasy GT (Grand Tourer).
![Suzuki GSX-S1000GT](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/770/9999/0/0/!2F2021!2F09!2FSuzuki-GSX-S1000GTc.jpg)
Przód modelu GT stanowi połączenie wysuniętego dziobu, dwóch ustawionych poziomo diodowych lamp świateł przednich, nowego kształtu lusterek i zamontowanych na bokach kierunkowskazów. Całość tworzy stylistykę GT, która prezentuje nowy styl w motocyklach Suzuki. Elementy połączone z nową konstrukcją siedziska, wąskim tyłem i krótkim, zwartym tłumikiem, podkreślający charakter nowego GT jako motocykla turystycznego, stworzonego, aby zapewniać dynamiczne osiągi i maksymalną przyjemność z jazdy. A gdyby ktoś miał wątpliwości, że to motocykl klasy GT, to Suzuki GSX-S1000GT zdobią specjalne naklejki „GT”.
Suzuki przeprowadziło dokładny przegląd i modernizację czterocylindrowego, rzędowego, chłodzonego cieczą silnika DOHC o pojemności 999cm3, który napędza GSX-S1000GT. Zmiany obejmujące nowe profile krzywek na wałkach rozrządu, nowe sprężyny zaworowe, nowe sprzęgło i nowy układ wydechowy pozwoliły zwiększyć moc silnika i uzyskać lepszy balans osiągów.
Silnik Suzuki GSX-S1000GT rozwija moc 152 KM przy 11000 obr/min. Maksymalny moment obrotowy to 106 Nm przy 9250 obr/min.
![Suzuki GSX-S1000GT](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/770/9999/0/0/!2F2021!2F09!2FSuzuki-GSX-S1000GTa.jpg)
Całkowicie przeprojektowany układ wydechowy 4-2-1, które ma za kolektorem układ SET (Suzuki Exhaust Tuning) i tłumik, a katalizatory i nowy kształt komory rozprężnej pozwalają spełnić wymagania normy Euro 5.
Funkcja wyboru trybu jazdy SDMS (Suzuki Drive Mode Selector) pozwala na wybór jednej z trzech charakterystyk silnika, żeby skuteczniej wspierać kierowcę w różnych warunkach jazdy, np. podczas dynamicznej jazdy turystycznej, w czasie krótkiej i intensywnej jazdy po drogach o kiepskiej nawierzchni lub kiedy kierowca jest zmęczony po długiej podróży.
![Suzuki GSX-S1000GT](https://www.motocaina.pl/thumbor_image/770/9999/0/0/!2F2021!2F09!2FSuzuki-GSX-S1000GT.jpg)
Ceny Suzuki GSX-S1000GT nie zostały jeszcze podane. Jednak biorąc pod uwagę, że model GSX-S1000 kosztuje w 56 900 złotych, zakładamy, że GT będzie droższe.
Najnowsze
-
Pachnieć Rolls-Roycem? Teraz można! Marka wprowadza nowy zapach perfum Rolls-Royce Scent
Rolls-Royce, synonim luksusu i wyrafinowania, przenosi doświadczenie podróżowania swoimi samochodami na nowy, zmysłowy poziom. Wprowadzając Rolls-Royce Scent, marka debiutuje z unikalnym konceptem zapachowym, który wzbogaca wnętrze flagowego modelu Phantom o nowy wymiar doznań. -
Citroen C5 X PHEV 225 KM – test. Hybryda, która cię zaskoczy
-
70 990 zł za nowe, spalinowe auto z takim wyposażeniem? MG3 miażdży konkurencję!
-
Chiński desant na polskie drogi – spis modeli i cen. Czy Kowalski z Malinowską wiedzą, co kupują?
-
Masz problem z odpaleniem swojego diesla w mroźny poranek? Te sposoby ci pomogą
Zostaw komentarz: