Subaru XV dla kobiet? Film
Subaru raczej nie kojarzy się z przewożeniem rodziny. Nawet jeśli wielbicielka ambitnej jazdy sportowej zakupiła do domowej floty Forestera, czy Outbacka, to i tak trudno w nich mówić o parametrach porównywalnych w autami familijnymi. Być może nowość - Subaru XV to zmieni.
Subaru XV |
fot. Subaru |
Jednym z głównych wydarzeń Targów Fleet Market 2011 była polska premiera Subaru XV. Odwiedzający imprezę goście oraz przedstawiciele mediów mogli zobaczyć na żywo najnowszy model marki spod znaku Plejad, po raz pierwszy przedstawiony szerokiej publiczności podczas 64. Salonu Samochodowego we Frankfurcie. Prezentowany podczas polskich targów egzemplarz dodatkowo przyciągał uwagę efektownym kolorem, znanym jako Tangerine Orange Pearl.
Nieco dziwny okazał się werdykt jurorów konkursu flotowego – Subaru XV otrzymał pierwszą nagrodę jeszcze przed polską premierą. Magazyn Flota wyróżnił ten model japońskiej marki Guinnessem Flotowym w kategorii crossover, choć XV będzie dostępny w sprzedaży na przełomie marca i kwietnia 2012. Już teraz jednak auto spotyka się z dużym zainteresowaniem, któremu stara się sprostać Subaru Import Polska, przygotowując serwis subaruxv.pl, a także dedykowaną stronę facebook.com/SubaruXV.
Z boku Subaru XV prezentuje się jakoś… zwyczajnie. |
fot. Subaru |
W Subaru XV znajdzie się do wyboru jedna z trzych jednostek w układzie bokser: benzynowa o pojemności 1,6 l. (114 KM) lub 2 litrów (150 KM), oraz wysokoprężna, o pojemności 2 litrów (147 KM). Oprócz tradycyjnych, dobrze już znanych zalet przeciwsobnych silników Subaru, pojawi się w XV nowa generacja bezstopniowych skrzyń biegów Lineartronic (CVT) oraz system „Auto Start Stop”.
Czy nowe Subaru przypadnie kobietom do gustu? To się okaże. Damy zasiadające za kierownicą w spódnicach być może pochwalą duże kąty otwarcia drzwi czy wysokie umiejscowienie foteli, co ułatwiaja wsiadanie i wysiadanie. Samochód wygląda całkiem „przystojnie”, choć panie być może bardziej niż ładne opakowanie docenią wnętrze oraz stały napęd na cztery koła – ten przecież zapewnia większe bezpieczeństwo na drodze w różnych warunkach. Z drugiej strony wiemy, że taka konfiguracja wpływa na zwiększone zużycie paliwa i czasem bywa, że podraża eksploatację auta. Co zatem przeważy przy zakupie? Może po prostu konkurencyjna cena?
Najtańsza odmiana Subaru XV będzie kosztować około 97 200 złotych.
Paradokaslnie z naszych obserwacji wynika, że sporo pań jeździ Subaru… Imprezą 🙂
fot. Subaru |
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: