Subaru Impreza WRC
Zespół lata świetności ma już za sobą, jednak kibice nigdy nie zapomną granatowych rajdówek mknących po odcinkach specjalnych...
Fot. SWRT |
Silnik:
4-cylindrowy, przeciwsobny (boxer), turbodoładowany, pojemność 1994 cm3, umieszczony z przodu-wzdłużnie
Maksymalna moc: 300 KM przy 5500 obrotów/minutę
Maksymalny moment: 590 Nm przy 4000 obrotów/minutę
Wtrysk Sti, wielopunktowy
Turbosprężarka IHI
Dwa wałki rozrządu w każdej głowicy
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło AP węglowe,
6-biegowa, sekwencyjna skrzynia biegów Prodrive
Hamulce:
AP, tarczowe, wentylowane, chłodzone wodą (w specyfikacji asfaltowej)
Asfalt: 366 mm (przód) 304 mm (tył)
Szuter: 304 (przód i tył)
Hamulec ręczny – hydrauliczny
Zawieszenie:
SWRT – MacPherson,
Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
Koła:
– asfalt 8×18 cali
– szuter 7×15 cali
Wymiary:
długość: 4415 mm
szerokość: 1800 mm
masa: minimum 1230 kg
rozstaw osi: 2635 mm
Najnowsze
-
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Analitycy są przekonani, że trwający od ponad pół roku trend spadkowy na rynku ropy naftowej utrzyma się również w przyszłym roku. Nie ma jednak wśród nich zgody na temat jego skali. Jedni przewidują umiarkowane obniżki cen giełdowych, inny wieszczą drastyczne spadki. Ale czy spowoduje to spadki na stacjach paliw w Polsce? Jest taka szansa, ale wiele zależy od kursu dolara. -
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
-
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
Zostaw komentarz: