Subaru Impreza WRC
Zespół lata świetności ma już za sobą, jednak kibice nigdy nie zapomną granatowych rajdówek mknących po odcinkach specjalnych...
![]() |
Fot. SWRT |
Silnik:
4-cylindrowy, przeciwsobny (boxer), turbodoładowany, pojemność 1994 cm3, umieszczony z przodu-wzdłużnie
Maksymalna moc: 300 KM przy 5500 obrotów/minutę
Maksymalny moment: 590 Nm przy 4000 obrotów/minutę
Wtrysk Sti, wielopunktowy
Turbosprężarka IHI
Dwa wałki rozrządu w każdej głowicy
Przeniesienie napędu:
Sprzęgło AP węglowe,
6-biegowa, sekwencyjna skrzynia biegów Prodrive
Hamulce:
AP, tarczowe, wentylowane, chłodzone wodą (w specyfikacji asfaltowej)
Asfalt: 366 mm (przód) 304 mm (tył)
Szuter: 304 (przód i tył)
Hamulec ręczny – hydrauliczny
Zawieszenie:
SWRT – MacPherson,
Układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie
Koła:
– asfalt 8×18 cali
– szuter 7×15 cali
Wymiary:
długość: 4415 mm
szerokość: 1800 mm
masa: minimum 1230 kg
rozstaw osi: 2635 mm
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: