Specjalna edycja opon Metzeler Racetec RR Guy Martin
Z okazji 2015 Isle of Man TT producent opon motocyklowych Metzeler zaprezentował specjalny zestaw opon używanych przez słynnego brytyjskiego kierowcę w kategorii Supersport w najważniejszych wyścigach szosowych.
96. edycja Isle of Man TT ruszyła w sobotę i zakończy się po niecałych dwóch tygodniach w piątek 12 czerwca najbardziej oczekiwanym wydarzeniem – the Senior TT Race. Aby uczcić swoje zaangażowanie w wydarzenie uznawane za jeden najbardziej znanych wyścigów drogowych na świecie i oddać hołd jednemu z najbardziej rozpoznawanych i wyjątkowych zawodników w tym sporcie, Metzeler stworzył specjalną edycję swojego ostatniego produktu Racetec RR, który pojawił się na rynku, oponę o nazwie RR Martin Guy Racetec Special Edition.
RR Martin Guy Racetec Special Edition powstała by sławić odwagę i pasję prawdziwej ikony wyścigów motocyklowych poprzez specjalną edycję opon wyprodukowanych w tej samej specyfikacji, docenioną przez Guy’a Martina i przeznaczoną do użytku podczas wyścigów drogowych wymagających najwięcej odwagi. Jest dostępna w rozmiarach 120/70 ZR17 (58W) na przód i 180/55 ZR17 (73W) i 190/55 ZR17 (75W) na tył. W szczególności mieszanki tych opon są najbardziej ekstremalnie skonfigurowanymi mieszankami na wyścigi uliczne dozwolonymi wśród opon w tych rozmiarach.
Opona narodziła się i została utworzona dla brytyjskiego kierowcy na asfalt do najszybszych i najbardziej prestiżowych wyścigów drogowych takich, jak Tourist Trophy, North West 200, Metzeler Ulster Grand Prix i Pikes Peak International Hill Climb. W porównaniu do standardowej wersji RR Racetec ta specjalna edycja różni się również wyglądem: nazwa kierowcy z Kirmington jest obecna na ścianie bocznej opony, a legendarny symbol z czaszką i kluczami Guy’a Martin’a wygrawerowany jest i powielony we wzorze bieżnika, jasno określając w ten sposób rodowód opony, na których jeździ Guy.
Opony Racetec RR wygrały w Isle of Man TT klasę Supersport, gdy Triumph Daytona Garego Johnsona był w nie wyposażony. Wyścigi te nie odbywają się jednak na torze, lecz na drogach, które są otwarte dla ruchu publicznego przez cały rok i na których można napotkać wszystkie sytuacje, z którymi kierowcy stykają się podczas codziennej jazdy. Opony te są przeznaczone dla kierowców z każdego poziomu i pasjonatów, którzy korzystanie z toru traktują, jak hobby: do motocykli supersport oraz motocykli naked bike.
Ponad 15 zawodników wybrało opony Metzeler w tym roku do wyścigu w różnych zawodach drogowych w kalendarzu. Należą do nich, Guy Martin, William Dunlop, Alistair Seeley, Martin Jessop, Hutchinson, Gary Ian Johnson, Dean Harrison, Ivan Lintin Hillier, James, Michael Rutter, Glenn i Ben Wilson Irwin.
Źródło: Pirelli
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: