Spartański gokart z silnikiem Ducati
Czerwony The Spartan z silnikiem Ducati szczyci się imponującymi jak na gokart osiągami.
![]() |
Lekka, sportowa konstrukcja podwozia sprawiają, że The Spartan waży zaledwie 350kg. Opływowe nadwozie inspirowane klasycznymi Ferrari skrywa za plecami kierowcy i pasażera silnik Ducati V-Twin o pojemności 1198 ccm i mocy 170 koni mechanicznych.
Dzięki dobremu stosunkowi mocy do masy The Spartan przyspiesza do setki w zaledwie 3 sekundy. Nie trzeba chyba nikogo przekonywać, że to onieśmielający wynik, któremu dorównują tylko najlepsi. Gokart zawdzięcza swoje efektowne możliwości przede wszystkim zwycięskiemu silnikowi Ducati. Motocykl z właśnie takim silnikiem był najlepszy w tegorocznej klasie Superbike.
The Spartan to świetny pomysł, niestety raczej wątpliwe jest jego wejście do masowej produkcji. Można go będzie oglądać w Sydney od 25 do 27 listopada na wystawie Motorcycle & Scooter in Australia. Póki co musimy się zadowolić oglądaniem zdjęć w galerii i relacjami z jazdy od tych niewielu szczęśliwców, którym było dane wsiąść za jego kierownicę.
Najnowsze
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
Volvo Cars Tech Hub w Krakowie obchodzi drugą rocznicę działalności. Firma chwali się, że to właśnie tam powstały kluczowe technologie dla nowego elektrycznego sedana ES90. Ale czy rzeczywiście polscy inżynierowie mieli tak duży wpływ na ten samochód? Przyjrzyjmy się faktom. -
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
-
Polskie warsztaty na skraju bankructwa? Długi sięgają 458 mln zł, a wiarygodność płatnicza spada
-
Elektryczny SUV – sprawdź model EX90 od szwedzkiej marki Volvo
Zostaw komentarz: