
Sophia Flörsch przetestowała możliwości Audi R8 LMS GT3! Zobacz, jak jej poszło!
Start sezonu DTM zbliża się wielkimi krokami. Sophia Flörsch, jedyna zawodniczka w stawce, podczas oficjalnych testów sprawdziła, jak na torze sprawuje się Audi R8 LMS GT3.
Sophia Flörsch będzie się ścigać w tym sezonie w DTM. Niemiecka zawodniczka dołączy do zespołu Abt Sportsline, gdzie będzie rywalizować u boku Mike’a Rockenfellera i Kelvina van der Linde.
Podczas oficjalnych testów na torze Hockenheim, Sophia Flörsch po raz pierwszy miała okazję zasiąść za kierownicą wyścigowego Audi R8 LMS GT3:
Pierwszy raz jeździłem R8, a trzeci GT3. Co mogę powiedzieć? To zupełnie inny samochód, niż te, którymi ścigałam się w ostatnich latach. Dużo mniej aerodynamiki, dużo więcej wagi, ABS, kontrola trakcji, wspomaganie kierownicy. Ale to świetny samochód. Nie mogę się już doczekać startu sezonu!
Przeczytaj też: Sophia Flörsch będzie się ścigać w DTM
W zeszłym sezonie Flörsch zadebiutowała w European Le Mans Series w klasie LMP2, gdzie jako zawodniczka kobiecego zespołu Richard Mille Racing Team prowadziła Orecę 07. Wystartowała też w legendarnym 24-godzinnym wyścigu Le Mans.
Wcześniej niemiecka zawodniczka startowała w mistrzostwach Niemiec i Włoch F4, mistrzostwach Europy F3, Formula Regional European Championship, FIA F3.
Przeczytaj też: Zobacz, jak Sophia Flörsch poskramia elektryczną wyścigówkę o mocy 1200 KM!
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: