Sobotnie przedpołudnie w Montmeló
Trzeci trening przed GP Hiszpanii pokazał, że mimo fatalnych startów na początku sezonu rywale powinni liczyć się ze starym, dobrym Ferrari.
Wczoraj podczas konferencji prasowej szef zespołu BrawnGP narzekał na problemy z ustawieniem samochodu Jensona Buttona. Fantastycznie spisujący się przecież dotychczas bolid konstrukcji Adriana Newey’a wyposażony został w nowy pakiet aerodynamiczny. Chciałoby się powiedzieć – lepsze może być wrogiem dobrego! Już wkrótce dowiemy się, czy wypowiedzi członków zespołu Rossa Brawna to wyraz prawdziwych obaw czy czysta kokieteria.
Dwa najlepsze czasy w sesji treningowej uzyskali Felipe Massa i Kimi Raikkonen. Trzeci wynik należał do Jensona Buttona i był prawie o pół sekundy gorszy. Sobotni poranek na Circuit de Catalunya pokazał wyraźnie jak bardzo różne czasy można osiągać na miękkich i twardych oponach. Robert Kubica jadąc na miękkiej mieszance poprawił swój rezultat o ponad 1,2 sekundy. Niestety, przedwcześnie pracę musiał zakończyć Nick Heidfeld, który nie opanował swojego bolidu na jednym z zakrętów i uszkodził przednie zawieszenie.
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Różnica |
Liczba |
1 |
3 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:20.553 |
– |
18 |
2 |
4 |
Kimi Räikkönen |
Ferrari |
1:20.635 |
0.082 |
22 |
3 |
22 |
Jenson Button |
Brawn GP |
1:21.050 |
0.497 |
19 |
4 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:21.163 |
0.610 |
17 |
5 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:21.239 |
0.686 |
21 |
6 |
9 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:21.256 |
0.703 |
23 |
7 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren |
1:21.346 |
0.793 |
16 |
8 |
10 |
Timo Glock |
Toyota |
1:21.377 |
0.824 |
26 |
9 |
12 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:21.424 |
0.871 |
19 |
10 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:21.499 |
0.946 |
17 |
11 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren |
1:21.519 |
0.966 |
15 |
12 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:21.594 |
1.041 |
20 |
13 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:21.629 |
1.076 |
19 |
14 |
11 |
Sébastien Bourdais |
Toro Rosso |
1:21.649 |
1.096 |
19 |
15 |
8 |
Nelson Piquet |
Renault |
1:21.685 |
1.132 |
18 |
16 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:21.689 |
1.136 |
18 |
17 |
21 |
Giancarlo Fisichella |
Force India |
1:21.909 |
1.356 |
19 |
18 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:22.043 |
1.490 |
19 |
19 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:22.232 |
1.679 |
19 |
20 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
1:23.457 |
2.904 |
8 |
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: