Sobotnie przedpołudnie w Montmeló
Trzeci trening przed GP Hiszpanii pokazał, że mimo fatalnych startów na początku sezonu rywale powinni liczyć się ze starym, dobrym Ferrari.
Wczoraj podczas konferencji prasowej szef zespołu BrawnGP narzekał na problemy z ustawieniem samochodu Jensona Buttona. Fantastycznie spisujący się przecież dotychczas bolid konstrukcji Adriana Newey’a wyposażony został w nowy pakiet aerodynamiczny. Chciałoby się powiedzieć – lepsze może być wrogiem dobrego! Już wkrótce dowiemy się, czy wypowiedzi członków zespołu Rossa Brawna to wyraz prawdziwych obaw czy czysta kokieteria.
Dwa najlepsze czasy w sesji treningowej uzyskali Felipe Massa i Kimi Raikkonen. Trzeci wynik należał do Jensona Buttona i był prawie o pół sekundy gorszy. Sobotni poranek na Circuit de Catalunya pokazał wyraźnie jak bardzo różne czasy można osiągać na miękkich i twardych oponach. Robert Kubica jadąc na miękkiej mieszance poprawił swój rezultat o ponad 1,2 sekundy. Niestety, przedwcześnie pracę musiał zakończyć Nick Heidfeld, który nie opanował swojego bolidu na jednym z zakrętów i uszkodził przednie zawieszenie.
Poz. |
Nr |
Kierowca |
Zespół |
Czas |
Różnica |
Liczba |
1 |
3 |
Felipe Massa |
Ferrari |
1:20.553 |
– |
18 |
2 |
4 |
Kimi Räikkönen |
Ferrari |
1:20.635 |
0.082 |
22 |
3 |
22 |
Jenson Button |
Brawn GP |
1:21.050 |
0.497 |
19 |
4 |
23 |
Rubens Barrichello |
Brawn GP |
1:21.163 |
0.610 |
17 |
5 |
5 |
Robert Kubica |
BMW Sauber |
1:21.239 |
0.686 |
21 |
6 |
9 |
Jarno Trulli |
Toyota |
1:21.256 |
0.703 |
23 |
7 |
1 |
Lewis Hamilton |
McLaren |
1:21.346 |
0.793 |
16 |
8 |
10 |
Timo Glock |
Toyota |
1:21.377 |
0.824 |
26 |
9 |
12 |
Sebastien Buemi |
Toro Rosso |
1:21.424 |
0.871 |
19 |
10 |
7 |
Fernando Alonso |
Renault |
1:21.499 |
0.946 |
17 |
11 |
2 |
Heikki Kovalainen |
McLaren |
1:21.519 |
0.966 |
15 |
12 |
16 |
Nico Rosberg |
Williams |
1:21.594 |
1.041 |
20 |
13 |
14 |
Mark Webber |
Red Bull |
1:21.629 |
1.076 |
19 |
14 |
11 |
Sébastien Bourdais |
Toro Rosso |
1:21.649 |
1.096 |
19 |
15 |
8 |
Nelson Piquet |
Renault |
1:21.685 |
1.132 |
18 |
16 |
15 |
Sebastian Vettel |
Red Bull |
1:21.689 |
1.136 |
18 |
17 |
21 |
Giancarlo Fisichella |
Force India |
1:21.909 |
1.356 |
19 |
18 |
17 |
Kazuki Nakajima |
Williams |
1:22.043 |
1.490 |
19 |
19 |
20 |
Adrian Sutil |
Force India |
1:22.232 |
1.679 |
19 |
20 |
6 |
Nick Heidfeld |
BMW Sauber |
1:23.457 |
2.904 |
8 |
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: