
Smart mówi: „Mikołaj nie istnieje”
Lawina krytyki spadła w ostatnich dniach na markę Smart. Wszystko przez reklamę radiową na niemieckim rynku, dzięki której dzieci dowiadują się, że święty Mikołaj nie istnieje.
Kilka dni temu na niemieckim rynku ruszyła kampania reklamowa nowego Smarta For Four. W trakcie tej reklamy można usłyszeć rozmowę rodziców siedzących z przodu. W pewnym momencie matka mówi, że ma nadzieję, iż dzieci nigdy nie odkryją, że święty Mikołaj nie istnieje. W tym samym momencie słychać głos dziecka siedzącego na tylnej kanapie, zadający pytanie „Co?”
Zamysł reklamy miał dawać do zrozumienia, że Smart ForFour oferuje miejsce dla czterech pasażerów i nie jest już wyłącznie kojarzony z jednym rzędem siedzeń, dlatego rodzice mogli się zapomnieć w swojej dyskusji, że na pokładzie jest jeszcze jeden pasażer.
Niestety mało kto poznał się na poczuciu humoru producenta i przez internet przeszła fala bardzo ostrej krytyki. W komentarzach na Twitterze pojawił się nawet hashtag #weihnachtsmanngate (afera świętego Mikołaja).
Przedstawiciele Smarta poddali się protestom i zdjęli emisję reklamy z mediów, a także przeprosili osoby, które mogły się poczuć urażone.
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: