Słuchawki Ferrari dostępne w Polsce
Każdy fan motoryzacji, sportów motorowych i Formuły 1 lubi mieć jakiś gadżet, który podkreśla jego hobby. Niedawno na polskim rynku pojawiła się dystrybucja oryginalnych słuchawek sygnowanym marką Ferrari. Mogą być zarówno nośnikiem dobrej jakości muzyki, jak świetnym elementem stylizacji motoentuzjastki.
Sportowe i bardzo trendy słuchawki lini „Scuderia” . |
fot. Logic3 |
Logic3 prezentuje dwie nowe linie akcesoriów audio sygnowane marką Ferrari: „Scuderia” oraz „Cavallino”, których dystrybucją na polskim rynku zajmuje się ASBIS. Odwzorowując rozpoznawalny styl i jakość ikony motoryzacji, kolekcja słuchawek Logic3 ma zapewnić wyjątkowe doznania za sprawą użytej technologii aktywnej redukcji hałasu (ANC). Niebanalny design sprawia, że słuchawki stają się gadżetem, którego nie powstydziłby się żaden fan Formuły 1.
W ramach kolekcji „Scuderia” oraz „Cavallino” producent oferuje bogactwo modeli, w którym najbardziej wymagający użytkownik powinien odnaleźć odpowiadający mu model. Słuchawki R300 i P200 pochodzą z kolekcji „Scuderia”. Twórcy tej linii inspirowali się rywalizacją, prędkością oraz innowacyjnością zespołu F1, nadając każdemu modelowi z serii dynamiczny i nowoczesny design na wzór Scuderia Ferrari, na całym świecie kojarzonych z mocą i technologią. Model R300 ma naśladować sprzęt używany przez zespół Ferrari podczas wyścigów. Słuchawki charakteryzują się solidnie wykonaną metalową konstrukcją oraz kratką głośnikową w kształcie diamentów, zapewniającą trwałość i wysoką jakość. Natomiast model P200 jest stylizowany na słuchawki noszone przez zespół zajmujący się obsługą techniczną pojazdów podczas pit-stopów. Stąd śmiałe, sportowe wzornictwo oraz trwały szkielet wykonany z włókna węglowego. Dodatkowo nauszniki wykonane zostały z wyjątkowo miękkiego materiału zapewniającego zwiększoną oddychalność dla zwiększenia komfortu użytkowania.
Elegancka skóra wyróżnia słuchawki „Cavallino”. |
fot. Logic3 |
Druga linia akcesoriów, „Cavallino”, bierze za wzór ponadczasowe auta Ferrari, wyróżniające się wysokiej jakości materiałami połączonymi z precyzyjnym wykonaniem i powszechnie kojarzone z luksusem i estetyką. Stylowe wzornictwo modeli T350 i T250 wyróżnia się elegancką skórą wysokiej jakości oraz starannie wygładzoną powierzchnią solidnej metalowej obudowy. Tak jak modele z drugiej kolekcji, posiadają nauszniki z materiału pozwalającego na swobodne oddychanie skóry. Dodatkowo klasyczne, stonowane wzornictwo w odcieniach czerni i brązu powinno komponować się z powściągliwym sprzętem audio oraz eleganckim ubiorem.
Wszystkie modele posiadają technologię aktywnej redukcji hałasu (ANC, ang. Active Noise Cancelling) oraz redukcji szumów poniżej 1,5% (THC, ang. Total Harmonic Distortion). Urządzenia są kompatybilne z produktami Apple, dodatkowo zostały wyposażone w mikrofon, niezbędny przy rozmowach telefonicznych oraz 3-przyciskowy pilot zapewniający wygodę podczas słuchania muzyki. Dla większego komfortu istnieje możliwość rozłączania kabla, a modele R300 i T250 można również złożyć. Rozmiar przetwornika modelu P200 wynosi 50mm, pozostałych 40mm. Głośniki o impedancji 32Ohm mają czułość 110dB i pracują w zakresie częstotliwości 20-20,000Hz. Słuchawki mają wejście jack 3,5mm i są dodatkowo wyposażone w adapter 6,3mm (w modelu T250 6,5mm) oraz adapter samolotowy. Do każdego urządzenia producent dołącza stylowy futerał.
Odwzorowując dążenie Ferrari do doskonałości, Logic3 oferuje produkty charakteryzujące się zarówno stylem, jak i technologiczną przewagą nad innymi akcesoriami w tej kategorii. Słuchawki z logo Ferrari z pewnością można podarować jako stylowy prezent miłośnikowi motoryzacji, jak i samej sobie 😉
Ceny: R300 – 1399 zł brutto, P200 – 999 zł brutto, T350 – 1499 zł brutto, T250 – 1299 zł brutto
Najnowsze
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Volvo EX30, najmniejszy SUV szwedzkiej marki, udowadnia, że bezpieczeństwo nie jest kwestią rozmiaru. Model ten właśnie uzyskał maksymalną, pięciogwiazdkową ocenę w najnowszych testach bezpieczeństwa Euro NCAP, potwierdzając tym samym zaangażowanie szwedzkiej marki w zapewnienie najwyższych standardów bezpieczeństwa w ruchu drogowym, zwłaszcza w wymagających warunkach miejskich -
MotoMikołajki.pl 2024 edycja XVI
-
Nowa Toyota Hilux Mild-hybrid 48V od 170 900 zł netto
-
Dacia Duster z tytułem CAR OF THE YEAR POLSKA 2025
-
To auto kończy właśnie 10 lat – było pierwszą hybrydą coupe tej japońskiej marki
Zostaw komentarz: