
Wiemy jak będzie wyglądać nowa Skoda Superb. To będzie „Czeska Alfa Romeo”
Już za kilka dni spodziewamy się oficjalnej premiery Skody Superb, ale już teraz wiemy, jak czwarta generacja Superba może wyglądać.
Skoda Superb powstała jako odpowiedź Czechów na VW Passata. Nawet reklama pierwszej generacji Superba początkowo wprowadzała w błąd i sugerowała, że oglądamy kolejną odmianę niemieckiego sedana.
Dziś na rynku mamy już trzecią generację Skody Superb i na horyzoncie jest już kolejna, czwarta odsłona flagowej Skody.

Skoda Superb IV – kiedy premiera?
Kilka dni przed oficjalną premierą możemy oglądać szkice nadwozia czwartej generacji Škody Superb. Nowe auto zaprojektowano zgodnie z nowym językiem projektowania Modern Solid, a kluczowe cechy nowej Skody to zmodernizowane reflektory Matrix LED oraz tylne światła LED z kryształowymi elementami. Światowa premiera nowej Škody Superb odbędzie się już 2 listopada (czwartek) o godzinie 19:00.
– Model Superb od lat kształtuje język projektowania marki i jego czwarta generacja będzie to kontynuować. Samochód charakteryzuje się ostro zarysowanymi liniami, wyraźnie zdefiniowanymi i dynamicznymi proporcjami oraz nowoczesną, posągową stylistyką z kryształowymi elementami – wyjaśnia Oliver Stefani, szef designu Škody.
Skoda Superb IV ma być jeszcze dłuższa i wyższa niż obecna generacja, ulepszono także aerodynamikę, a w aucie mają pojawić się „liczne udogodnienia”.
Jak widać na szkicach, reflektory nowego Superba mają teraz bardziej ostrą i przypominającą kryształ formę. Skoda deklaruje, że przestrzeń nad głową pasażerów i pojemność bagażnika znacznie wzrosły, co oznacza, że czwarta generacja Skody Superb może być największym modelem w swoim segmencie.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: