Skoda Octavia iV oraz Skoda Octavia RS iV z napędem hybrydowym plug-in zadebiutują w Genewie

W Genewie Skoda zaprezentuje nowe modele: sportową Skodę Octavia RS iV, Skodę Octavia iV z napędem hybrydowym typu plug-in oraz Skodę Kamiq w wersji Scoutline.

Debiutująca podczas Salonu Samochodowego w Genewie Skoda Octavia RS iV już na pierwszy rzut oka wygląda jak pełnoprawny członek rodziny RS. Szybko w oczy rzucają się stylowe elementy nadwozia, takie jak czarna ramka grilla, zderzak z dużymi wlotami powietrza i charakterystycznymi czarnymi detalami oraz dyfuzory z przodu i z tyłu pojazdu. Wnętrze pojazdu wykończone jest w dużej mierze w czarnym kolorze. 

Po raz pierwszy w modelu RS mamy układ z napędem hybrydowym typu plug-in. Silnik benzynowy o mocy 1,4 TSI i silnik elektryczny 85 kW posiadają łączną moc 245 KM i maksymalny moment obrotowy 400 Nm. Ponadto, Octavia RS iV może pokonać do 55 km w trybie całkowicie elektrycznym.

Nowa Octavia iV będzie dostępna z silnikiem benzynowym 1.4 TSI oraz silnikiem elektrycznym zapewniającym łączną moc 204 KM. Model występujący w wersjach Ambition i Style posiada akumulator litowo-jonowy o pojemności 13 kWh. Podobnie jak w wersji RS można go ładować za pomocą standardowego gniazdka elektrycznego lub ładowarki naściennej.

Kolejną Skodą, która zadebiutuje podczas Targów Motoryzacyjnych w Genewie, będzie Kamiq Scoutline. Z czarnymi, matowymi nadkolami, srebrnymi elementami nadwozia oraz dużymi obręczami kół ze stopów lekkich o średnicy 17 lub 18 cali. Przednie fotele będą z regulacją wysokości wyposażone są w specjalną tapicerkę wykonaną z oddychającej tkaniny ThermoFlux i mikrofibry Suedia, natomiast kierownica, dźwignia hamulca ręcznego i dźwignia zmiany biegów posiadają skórzane wykończenie. Dzięki zastosowaniu technologii LED konsola środkowa, schowki w drzwiach, klamki drzwiowe i miejsce na nogi podświetlane są w kolorze białym, czerwonym lub pomarańczowym.

Komentarze:

Anonymous - 5 marca 2021

Noo w Genewie to już raczej nie zadebiutują 😉 Niemniej jakoś nie jestem przekonany co do tych hybryd. Wolę jeździć moim rextonem 2.2 w dieslu. Jak dla mnie nie ma lepszego napędu

Odpowiedz
Pokaż więcej komentarzy
Pokaż Mniej komentarzy
Schowaj wszystkie

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze