
Skoda Octavia face lifting – poznaj polskie ceny
Czeski producent opublikował polski cennik modelu Octavia po face liftingu. Samochód jest nieznacznie droższy, ale producent zaoferował bogatsze wyposażenie. Cennik podstawowej wersji startuje od 66 670 zł.
Odświeżona Skoda Octavia wyróżnia się dzielonymi reflektorami w przednim pasie. Ta zmiana wywołała sporo dyskusji, ale nowe rozwiązanie wprowadza adaptacyjną technologię LED. We wnętrzu zmieniono kilka elementów, ale najbardziej zaznacza się powiększony ekran multimedialny, który w topowej odsłonie ma teraz 9,2 cala.
Podstawowa Skoda Octavia ma pod maską silnik 1.2 TSI o mocy 85 KM. Na liście wyposażenia standardowego znajdziemy komputer pokładowy, klimatyzację, elektrycznie sterowane szyby z przodu, lusterka, radio z ekranem w rozmiarze 6,5 cala, światła LED do jazdy dziennej i z tyłu. Cena takiego modelu to 66 670 zł.
Kolejna wersja w cenniku to Ambition. Oprócz wyżej wymienionych dodatków znajdziemy tam czujniki cofania, wielofunkcyjną kierownicę obszytą skórą, podłokietniki z przodu i z tyłu, elektrycznie sterowane szyby z tyłu i większy ekran komputera pokładowego. Za taką wersję z tym samym silnikiem trzeba zapłacić 72 320 zł.
Najbogatsza wersja Style z silnikiem 1.0 TSI o mocy 115 KM oferuje ponadto urządzenie multimedialne z 8-calowym ekranem, czujniki parkowania z przodu, 17-calowe felgi aluminiowe oraz dwustrefową klimatyzację automatyczną.
Skoda Octavia po face liftingu oferuje silniki benzynowe 1.2 TSI (85 KM), 1.0 TSI (115 KM), 1.4 TSI (150 KM) oraz 1.8 TSI (180 KM), dostępny również z napędem 4×4. W przypadku jednostek wysokoprężnych oferta zawiera 1.6 TDI (90 i 115 KM) oraz 2.0 TDI (150 KM).
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: