Silna kobieca reprezentacja w McLarenie
Amel Boubaaya stanęła na czele europejskiego działu PR McLaren Automotive. Zastąpiła na tym stanowisku Lanę Siep, która otrzymała awans do sekcji międzynarodowej.
Przed dołączeniem do McLarena, Amel przez pięć lat pracowała w Infiniti Europe. Była częścią zespołu opracowującego strategię promocji marki w Europie. Jej doświadczenia w branży motoryzacyjnej sięgają jednak głębiej – przed zatrudnieniem w Infiniti współpracowała z Renault Sport Technologies.
Lana Siep i Amel Boubaaya |
![]() |
fot. McLaren
|
Lena natomiast dołączyła do zespołu trzy lata temu, tuż przed tym, kiedy na rynek trafił drugi sportowy samochód McLarena – 12C Spider. Przez ten czas była świadkiem ekspansji marki na 22 nowe rynki, z czego 10 europejskich. Na nowym stanowisku będzie odpowiedzialna za koordynację działań PR w różnych regionach świata i wewnątrz sekcji międzynarodowej.
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: