Shelby GT500CR „oblany” jest w całości włóknem węglowym i kusi mocą 810 KM!
Shelby GT500CR z włókna węglowego od Classic Recreations może być wasz. Wystarczy, że macie wolne 300 tysięcy dolarów.
Na pierwszy rzut oka Shelby wygląda klasycznie, ale nie dajcie się zmylić. Projektanci z Classic Recreation mieli bardzo dużo pracy, by połączyć znakomity styl tego modelu z 1967 roku z nowoczesnymi technikami produkcji.
Karoseria Shelby jest w całości oblana włóknęm węglowym i dzięki temu samochód jest lżejszy o blisko 272 kg niż Shelby GT500CR Classic Recreation.
{{ image(34220) }}
Projektanci współpracowali ze znanym tunerem SpeedKore, wspólnie udało im się przerobić w programie CAD dopasowanie elementów nadwozia, tak by samochód wciąż miał ten sam wygląd sprzed lat.
Pod maską natomiast znajdziemy 5,2-litrowy silnik Ford Coyote z 2,9-litrowym doładowaniem Whipple. Moc, którą generuje wynosi 810 KM oraz 813 Nm momentu obrotowego. Silnik sprzężony jest z 10-biegową skrzynią automatyczną i łopatkami do zmiany biegów.
{{ image(34221) }}
Samochód prezentuje się zadziornie na 18-calowych felgach Forgeline, na kołach natomiast zastosowano trwałe opony BFGoodrich Rival S o wymiarach 275/35/18 z przodu i 335/30/18 z tyłu.
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: