Shelby GT500CR „oblany” jest w całości włóknem węglowym i kusi mocą 810 KM!
Shelby GT500CR z włókna węglowego od Classic Recreations może być wasz. Wystarczy, że macie wolne 300 tysięcy dolarów.
Na pierwszy rzut oka Shelby wygląda klasycznie, ale nie dajcie się zmylić. Projektanci z Classic Recreation mieli bardzo dużo pracy, by połączyć znakomity styl tego modelu z 1967 roku z nowoczesnymi technikami produkcji.
Karoseria Shelby jest w całości oblana włóknęm węglowym i dzięki temu samochód jest lżejszy o blisko 272 kg niż Shelby GT500CR Classic Recreation.
{{ image(34220) }}
Projektanci współpracowali ze znanym tunerem SpeedKore, wspólnie udało im się przerobić w programie CAD dopasowanie elementów nadwozia, tak by samochód wciąż miał ten sam wygląd sprzed lat.
Pod maską natomiast znajdziemy 5,2-litrowy silnik Ford Coyote z 2,9-litrowym doładowaniem Whipple. Moc, którą generuje wynosi 810 KM oraz 813 Nm momentu obrotowego. Silnik sprzężony jest z 10-biegową skrzynią automatyczną i łopatkami do zmiany biegów.
{{ image(34221) }}
Samochód prezentuje się zadziornie na 18-calowych felgach Forgeline, na kołach natomiast zastosowano trwałe opony BFGoodrich Rival S o wymiarach 275/35/18 z przodu i 335/30/18 z tyłu.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: