
Seria DTM wraca na tor!
Organizatorzy Deutsche Tourenwagen Masters ogłosili, że oficjalna, przedsezonowa sesja testowa, odbędzie się na początku czerwca na torze Nürburgring.
Globalna epidemia koronawirusa zburzyła tegoroczny harmonogram wielu serii wyścigowych. Na szczęście dla kibiców, coraz więcej z nich szykuje się już do powrotu na tor.
Przeczytaj też: Seria NASCAR wraca do ścigania!
ITR, organizator serii DTM, ogłosił, że oficjalna przedsezonowa sesja testowa odbędzie się między 8 a 11 czerwca na niemieckim torze Nürburgring. Wkrótce zostanie też wydany komunikat w sprawie nowego, zmodyfikowanego kalendarza serii.
Marcel Mohaupt, szef firmy zarządzającej DTM powiedział:
Dzięki cierpliwości i ciężkiej pracy, przygotowania do nowego sezonu DTM przebiegają na pełnych obrotach. Dlatego cieszę się, że mogę potwierdzić organizację oficjalnych testów na torze Nürburgring. Jesteśmy niezmiernie wdzięczni przedstawicielom obiektu, że udostępnili nam infrastrukturę i pozwolili na bezpieczne zorganizowanie jazd.
Czerwcowa sesja testowa ma być także testem dla organizatorów – okazją do sprawdzenia nowych procedur bezpieczeństwa i zasad zachowania dystansu społecznego, koniecznych z powodu pandemii COVID-19. Już wiadomo, że w początkowej fazie sezonu wyścigi będą odbywać się bez udziału kibiców i mediów, a cały personel, w tym kierowcy i mechanicy, będzie poddawany regularnym testom na obecność koronawirusa.
Ku uciesze polskich fanów w stawce DTM zadebiutuje w tym roku Robert Kubica, który za kierownicą BMW M4 będzie ścigał się w barwach zespołu ORLEN Team Art.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: