Seres 3 – cena w Polsce. Ile kosztuje chiński elektryk?
Seres to kolejny gracz z dalekiego wschodu na polskim rynku. Pierwszym elektrycznym modelem oferowanym przez chińską markę jest Seres 3.
Na polskim rynku samochodów pojawia się kolejny gracz z dalekiego wschodu. Tym razem jest to marka Seres należąca do chińskiej grupy Chongqing Sokon Industry. Pierwszym modelem oferowanym przez chińską markę jest Seres 3.
Seres 3 to elektryczny crossover o kompaktowych rozmiarach – długość nadwozia wynosi 4,3 metra. Auto jest wyposażone w akumulator o pojemności 53 kWh, a pod maską pracuje silnik elektryczny o mocy 162 KM. Zasięg podawany przez producenta wynosi 405 kilometrów, choć pomiaru dokonano w nieaktualnym już cyklu NEDC.
System ładowania pozwala na użycie prądu o mocy do 60 kW, co pozwala na uzupełnienie baterii w zakresie 20-80% w 30 min.
Seres 3 od 0 do 100 km/h rozpędza się w 8,9 sekundy, a jego prędkość maksymalna to 155 km/h.
Seres 3 – cena w Polsce
Seres 3 w Polsce kosztuje 187 500 złotych. Co ciekawe, od połowy 2021 roku w Polsce sprzedano już 66 egzemplarzy tego auta. Do końca roku planowana jest sprzedaż 300 sztuk.
Sieć dilerska obejmuje następujących przedsiębiorców:
- Grupa Plichta – pomorskie, kujawsko-pomorskie
- Satall – łódzkie
- AutoKrak – małopolskie,
- Auto Centrum Lis – wielkopolskie
- Auto E-Net – zachodniopomorskie
- Kingsman Finance – finansowanie/abonament
- DS Germaz – dolnośląskie
- MMcars – mazowieckie, śląskie
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: