
Seat Tarraco z jeszcze większą mocą. Ile KM oferuje nowa wersja SUV-a?
Do produkcji trafiła nowa, potężniejsza wersja Seata Tarraco.
SUV dostępny będzie z silnikiem 2.0 TSI o mocy 245 KM, automatyczną skrzynią biegów DSG i napędem na cztery koła 4Drive.
Najpotężniejszy, 245-konny Seat Tarraco dołącza do szerokiej gamy wersji modelu – w tym benzynowej (TSI) i z silnikiem Diesla (TSI) o mocy rozpoczynającej się od 150 KM, a także do hybrydowej wersji typu plug-in o mocy 245 KM. SUV został wyposażony w płynnie zmieniającą biegi, automatyczną 7-stopniową skrzynią DSG, która sprawia, że jazda nie wymaga żadnego wysiłku. Bezpieczeństwo, zarówno na gładkim asfalcie, jak i w trudniejszych warunkach, zapewnia inteligentny system napędu na cztery koła 4Drive.

Przeczytaj też: Test: Seat Tarraco 2.0 TSI 190 KM 7DSG 4drive – potrafi zboczyć z dróg
Pod maską Tarraco znajdzie się czterocylindrowy 2,0-litrowy turbodoładowany silnik TSI o mocy 245 KM (180 kW) i momencie obrotowym 370 Nm. Samochód rozpędza się do 100 km/h w zaledwie 6,2 sekundy, a jego maksymalna prędkość wynosi 228 km/h.
Nowa odsłona SUV-a będzie dostępna w wersji wyposażenia FR. Ponadto, klienci będą mogli wybrać samochód z pięcioma lub siedmioma miejscami siedzącymi, w zależności od swoich potrzeb i preferencji.
Przeczytaj też: Seat Tarraco e-HYBRID – łączna moc 245 KM i zasięg w trybie elektrycznym do 49 km
Zostaw komentarz:
Najnowsze
-
Chińskie samochody dominują w Car of the Year Polska 2026. Niemcy daleko w tyle
Oto zapowiedź kolejnej edycji najważniejszego konkursu motoryzacyjnego w kraju - Car of the Year Polska 2026. Organizatorzy opublikowali oficjalną listę pretendentów do tytułu, która bije wszelkie rekordy pod względem skali. W tegorocznej rywalizacji wezmą udział 52 modele. Skąd pochodzą te auta? -
Lexus LBX – test: elegancja kontra kompromis. Czy to najlepszy crossover w swojej klasie, czy tylko najładniejszy?
-
Chiński szturm na polski rynek. Te marki zyskują na popularności najszybciej
-
Dlaczego regularny serwis auta to podstawa bezpiecznej jazdy?
-
Test Jeep Avenger BEV – najmniejszy z gamy, ale z dużym charakterem
Komentarze:
Anonymous - 5 marca 2021
Rav4 ma silnik 2.5l nie ma może tyle koni, ale jest to dość dynamiczna jednostka i mało pali jak na takie gabaryty
Anonymous - 5 marca 2021
Moc wystarczająca na takie nadwozie na spokojną jazdę