Seat Mii w trzech wersjach
Seat rozszerza ofertę miejskiego modelu Mii dla młodych ludzi o wersję z 5-drzwiową. Czyli już niedługo, na rynku będziemy mogli zobaczyć trzy wersję tego małego i ekonomicznego samochodu.
![]() |
fot. Seat
|
Wersja 3-drzwiowa z powodzeniem sprzedaje się już w Hiszpanii. W Polsce Seat Mii ma być dostępny od marca. Lecz zanim to nastąpi, już została stworzona wersja 5-drzwiowa i Mii Ecomotive – wyposażona w system start/stop i paląca według producenta 4,1 litra paliwa na 100 kilometrów (przy silniku 60 konnym).
Co nowego natomiast wprowadza wersja 5-drzwiowa oprócz dodatkowej pary drzwi? Na pewno plusem będzie duży bagażnik. Po złożeniu tylnej kanapy, otrzymamy podobno aż do 951 litrów. Patrząc na auto z zewnątrz, raczej ciężko w to uwierzyć.
Ciekawostką są natomiast okna tylnych drzwi. Jak przystało na samochód dla „młodych” lub rodzin są one dziecio-odporne. Do upadłego możemy szukać przycisku lub korbki – bowiem okna są… uchylane. Mimo to, producent zapewnia świetną wentylację.
Uchylany będzie także panoramiczny dach (dostępny w hiszpańskiej ofercie już od marca). Będzie można go rozsunąć, ale tylko z zewnątrz – kolejne zabezpieczenie dziecio-odporne?
– Pięciodrzwiowa wersja to doskonałe uzupełnienie oferty Mii. Jest ona równie sportowa i dynamiczna, jak wersja trzydrzwiowa, a jednocześnie dużo bardziej funkcjonalna. – mówi dr Matthias Rabe, Wiceprezes ds. Badań i Rozwoju w firmie Seat.
![]() |
fot. Seat
|
![]() |
fot. Seat
|
Patrząc na Mii z zewnątrz, rzeczywiście nie można oprzeć się myśli, że ten subkompaktowy samochód ma żyłkę sportowca. Przednich reflektorów nie da się pomylić z żadną inną marką. Strzałem w dziesiątkę są natomiast trójkątne światła tylne. To właśnie one, według nas, sprawią że Mii będzie rozpoznawalne i wyjątkowe. Lub jak kto woli – agresywne i pełne pasji, jak przystało na Seata.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: