
Scania: zamiast opasłej instrukcji pojazdu – aplikacja w telefonie
„Przewodnik kierowcy Scania” to aplikacja pełniąca funkcję cyfrowej instrukcji pojazdu Scania. Można ją bezpłatnie pobrać na systemy operacyjne Android oraz iOS i korzystać z jej funkcji w trybie offline. Narzędzie jest dostępne w języku polskim.
„Przewodnik kierowcy Scania” to cyfrowy niezbędnik dla każdego użytkownika pojazdu Scania. Aplikacja jest łatwa w użyciu oraz bardzo intuicyjna. Zawarte w niej treści zostały podzielone na rozdziały tematyczne związane m.in. z otoczeniem kierowcy, bezpieczeństwem, czy załadunkiem i rozładunkiem. Dzięki funkcji wyszukiwania po haśle użytkownik może w prosty i szybki sposób znaleźć opis danego rozwiązania. Wbudowana biblioteka symboli graficznych mogących pojawić się na desce rozdzielczej jest doskonałym uzupełnieniem treści poszczególnych rozdziałów instrukcji – komentuje Paweł Paluch, dyrektor ds. marketingu i komunikacji Scania Polska S.A.
Aby korzystać z aplikacji użytkownik powinien wpisać numer podwozia swojego pojazdu, bez względu na to, czy pojazd należy do nowej, czy poprzedniej generacji, pojazdów Scania. Dzięki temu zyskuje dostęp do podręcznika z zestawem kompleksowych informacji dopasowanych do danego pojazdu. W zależności od wybranego języka instalacji podręczniki przechowywane w aplikacji dostępne są w jednym z ok. 30 języków.
Przeczytaj również: Smartwatch Scania monitoruje zdrowie i bezpieczeństwo kierowcy
Z aplikacji można korzystać nawet bez dostępu do sieci internetowej, pozwala też ona na stworzenie biblioteki podręczników dla kilku pojazdów przechowywanej na jednym urządzeniu.
Dostęp do aplikacji w Google Play: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.scania.driversguide&gl=PL
Dostęp do aplikacji w App Store: https://apps.apple.com/tt/app/scania-drivers-guide/id1497541309
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: