Samochody, na które trzeba uważać
Nie śpisz po nocy, gdy Twój samochód nie stoi pod latarnią? Boisz się go zostawić w nieznanym miejscu, a może bezgranicznie ufasz elektronice i nie wierzysz, że ktokolwiek mógłby go ukrać? Sprawdź, czy posiadasz auto, którego właściciele powinni mieć się na baczności.
Strach o samochód bywa źródłem stresu |
fot. Motocaina
|
Jak co rok, niemieckie firmy ubezpieczeniowe stowarzyszone w GDV opublikowały raport zawierający rankich najczęściej kradzionych samochodów.
Listę otwiera Volkswagen Multivan 2,5 TDI – statystyki podają, iż łupem złodziei pada 13,2 na 1000 egzemplarzy tego samochodu. Drugie miejsce zajmuje luksusowy Porsche Cayenne, a trzecie ex equo jego konkurenci – BMW X5 i X6. Na czwartym miejscu znajdziemy Skodę Fabię, a na piątym kultowego VW Golfa. To zresztą samochody tej ostatniej marki najczęściej nikną w tajemniczych okolicznościach. Powody do obaw mogą mieć również właściciele Audi oraz BMW.
Czy posiadanie Audi, BMW lub VW jest więc powodem do nieprzepanych nocy? Chyba nie… W końcu statystyki dotyczą naszego zachodniego sąsiada, poza tym martwienie się na zapas to niepotrzebne źródło stresu. Tegoroczne dane tchną też optymizmem – liczba skradzionych aut konsekwentnie spada. Takich trendów życzymy sobie również w Polsce!
Źródło: samar.pl
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: