Samochodowy baby boom

Renault rozpoczęło we Francji kampanię billboardową informując o posiadaniu najmłodszej gamy aut w Europie. Scenic - 4 miesiące, Megane - 11 miesięcy, Laguna - 23 miesiące... zamiast samochodów - zdjęcia dzieci odpowiadających wiekiem prezentowanym modelom.

fot. Renault
fot. Renault

Plakaty ze zdjęciami porównujące wiek dzieci do czasu wprowadzenia nowych modeli Renault na rynek, pojawią się na ponad 180 tysiącach billboardów. Wsparciem kampanii we Francji będą spoty reklamowe emitowane w telewizji i w Internecie. Kampania potrwa do 22 września. 

fot. Renault

W ciągu ostatnich trzech lat Renault odświeżyło ofertę, wprowadzając na rynek aż osiemnaście nowych modeli: Twingo, Clio, Clio Grandtour, Modus, Grand Modus, Megane Hatchback, Megane Grandtour, Megane Coupe, Scenic, Grand Scenic, Koleos, Laguna Hatchback, Laguna Grandtour, Laguna Coupe, Kangoo, Kangoo Express, Kangoo Express Compact oraz Kangoo be bop.

Dzięki tym premierom francuski koncern posiada dziś najmłodszą gamę pojazdów w Europie.

Zostaw komentarz:

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Wszyskie pola są wymagane do wypełnienia.

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze

Najnowsze