
Safr – oto Uber dla kobiet
Korzystanie z usług transportowych może być niebezpieczne w niektórych krajach. Szczególnie dotyczy to kobiet korzystających z platform mobilnych. To właśnie z myślą o nich powstała aplikacja Safr.
Tematyka bezpieczeństwa w transporcie to w dzisiejszych czasach bardzo drażliwy temat. Eksperci odradzają kobietom korzystanie z autostopa oraz nieznanych firm taksówkowych. Z myślą o tych problemach powstało rozwiązanie Safr, którego nazwa wzięła się od „safer” (z ang. bezpieczniejszy). Jest to innowacyjny startup, który pozwala wybrać pasażerom i kierowcom opcję podróży z osobami wybranej płci.
Twórcy aplikacji nie ukrywają, że grupą docelową są przede wszystkim kobiety, ale nie wykluczają z tego grona mężczyzn. Usługę można poszerzyć o możliwość przewozu dzieci (np. do szkoły), przy wykorzystaniu bezpiecznych i przyjaznych pojazdów.
Użytkownicy aplikacji będą mogli skorzystać z wbudowanej funkcji zabezpieczającej, która pozwala o każdej godzinie zadzwonić do odpowiednich służb lub wysłać odpowiedni komunikat na wybrany numer.
Joanna Humphrey Flynn – rzecznik prasowy Saft – twierdzi, że średni koszt usługi będzie droższy około 10 proc. od UberX z powodu wyższych wynagrodzeń dla pracowników. Do tego firma zamierza mocno inwestować w rozwój współpracowników.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: