Ruszyła produkcja nowego Ducati Monster. Do salonów motocykl trafi już w kwietniu!
Zawodnicy MotoGP - Pecco Bagnaia, Enea Bastianini i Luca Marini byli świadkami budowy pierwszego egzemplarza nowego Monstera.
W fabryce Ducati rozpoczęła się produkcja nowego Monstera, który będzie dostępny we wszystkich salonach Ducati od kwietnia 2021 roku.
Ducati Monster to motocykl, który naznaczył historię Ducati, jak niewiele innych. Jest to najlepiej sprzedający się model w historii: od czasu jego prezentacji wyprodukowano ponad 350 000 egzemplarzy.
Zawodnicy MotoGP Pecco Bagnaia (Ducati Lenovo Team), Enea Bastianini i Luca Marini (Esponsorama Racing) uczestniczyli w montażu pierwszego modelu, który zszedł z linii produkcyjnej. Motocykliście specjalnie odwiedzili fabrykę Ducati, by móc osobiście obserwować narodziny nowego modelu.
Przeczytaj też: Ile Ducati Monster zjechało z linii produkcyjnej? Liczba robi wrażenie!
Nowy Monster opiera się na tych samych koncepcjach, które wiążą go z niezapomnianym Monster 900, pierwszym prawdziwym sportowym naked, ale na nowo zinterpretowanych i zaktualizowanych. Rezultatem jest motocykl z zaawansowanym, łatwym i wydajnym podwoziem. Pozycja jazdy mniej obciąża nadgarstki, a silnik zapewnia doskonałą równowagę między mocą, momentem obrotowym i łatwością prowadzenia.
Smukły i zwinny motocykl zawiera wytyczne i DNA każdego Monstera, które sprawiają, że jest on natychmiast rozpoznawalny: zbiornik paliwa w kształcie „grzbietu żubra”, okrągły reflektor „osadzony w ramionach”, czysty tył i silnik po środku sceny. Całość jest jednak nowa i nowoczesna. Kształty ewoluowały w kierunku, w którym technologia została wyraźnie podkreślona.
Monster jest napędzany dwucylindrowym silnikiem Testastretta 11 ° 937 cm3 w kształcie litery L, z desmodromiczną dystrybucją i homologacją Euro 5. W porównaniu z poprzednim modelem 821, ten zwiększa pojemność skokową, moc, moment obrotowy i zmniejsza masę (-2,4 kg), aby przyczynić się do lekkości motocyklu i zapewnić lepszą jazdę. Obecnie rozwija moc 111 KM przy 9250 obr/min i maksymalny moment obrotowy 9,5 Nm przy zaledwie 6500 obr/min.
Przeczytaj też: Nowy Ducati Monster – rozwija moc 111 KM przy 9250 obr/min. Czy to faktycznie „potwór”?
Najnowsze
-
Test Skoda Enyaq Coupe RS Maxx. Ile warta jest najdroższa Skoda w historii?
Kiedy debiutowała na rynku, wielu przecierało oczy w niedowierzaniu. Elektryczna Skoda wyceniona na ponad 300 tys. złotych zwiastowała poważną zmianę wiatru w ofercie czeskiego producenta. Co otrzymamy, kupując najdroższy model w historii marki? Sprawdziłyśmy to, testując model Enyaq Coupe w topowej wersji wyposażenia RS Maxx. -
Gosia Rdest z kolejnym podium w tym roku!
-
Brak miejsca na pieczątki w dowodzie rejestracyjnym. Czy trzeba wymieniać go na nowy?
-
Ford Puma 2024 – test. Miejski crossover ze sportowymi korzeniami
-
La Squadra One Shoot – do takich samochodów wzdychają fani motoryzacji!
Zostaw komentarz: