
Rusza produkcja elektrycznych klasycznych Range Roverów!
Powstają konstrukcje jedynych na świecie elektrycznych klasycznych Range Roverów. Za wszystko odpowiada firma Lunaz.
Lunaz, wiodący twórca elektrycznych klasycznych samochodów, ogłosił udostępnienie pierwszej transzy produkcji klasycznych elektrycznych Range Roverów. Firma z siedzibą w Silverstone w Anglii wyprodukuje pierwszą serię 50 luksusowych SUV-ów zbudowanych w „epoce klasycznej” między 1970 a 1994 rokiem.
Od czasu zaprezentowania zelektryfikowanych klasyków Jaguara, Bentleya i Rolls-Royce’a, firma Lunaz była konsekwentnie proszona przez klientów o zastosowanie swojego podejścia do przeprojektowania i renowacji klasycznych Range Roverów.
W odpowiedzi na te prośby elektryczne klasyczne Range Rovery firmy Lunaz będą oferowane w wersji „Town” i „Country”.
Przeczytaj też: Lunaz przedstawia pierwszego elektrycznego Rolls-Royce’a
Klasyczne elektryczne Range Rovery firmy Lunaz będą wyposażone w napęd na 4 koła, zaktualizowane zawieszenie, w tym stabilizatory poprzeczne i wzmocnione hamulce. W kabinie czysta użyteczność oryginalnego wystroju wnętrza zostanie znacznie podwyższona. Zostanie to osiągnięte poprzez zastosowanie filozofii projektowania Lunaz. Takie podejście równoważy integrację technologii i użyteczności w klasycznej architekturze. Całość zostanie wykonana z najwyższej jakości materiałów z palety odpowiadającej zarówno tradycyjnym, jak i współczesnym gustom i stylom życia.
Dyrektor ds. projektowania, Jen Holloway i jej zespół będą ściśle konsultować się z klientami, aby dostosować samochód do ich konkretnych wymagań. Palety materiałów, oddające cześć tekstylnemu wnętrzu, które zadebiutowały w oryginalnym klasycznym Range Roverze, będą oferowane na równi z bardziej tradycyjnymi opcjami tapicerki wykonanymi z najlepszych skór i drewna. Klienci będą mogli wybierać spośród klasycznej konfiguracji trzydrzwiowej lub czterodrzwiowej.
Użyteczność samochodu zostanie dodatkowo zwiększona poprzez włączenie pełnego zestawu współczesnych technologii. Funkcje, takie jak infotainment, klimatyzacja i ekrany rozrywkowe, będą starannie zintegrowane z istniejącym schematem projektowym, aby zachować ducha oryginalnego samochodu.
Ceny klasycznych elektrycznych Range Roverów od Lunaz zaczynają się od ponad 1 200 000 złotych. Pierwsza transza produkcyjna składająca się z 50 pojazdów jest obecnie przydzielana, a pierwsze dostawy do klientów przewidywane są na lato 2021 roku.
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: