Rusza produkcja elektrycznych klasycznych Range Roverów!
Powstają konstrukcje jedynych na świecie elektrycznych klasycznych Range Roverów. Za wszystko odpowiada firma Lunaz.
Lunaz, wiodący twórca elektrycznych klasycznych samochodów, ogłosił udostępnienie pierwszej transzy produkcji klasycznych elektrycznych Range Roverów. Firma z siedzibą w Silverstone w Anglii wyprodukuje pierwszą serię 50 luksusowych SUV-ów zbudowanych w „epoce klasycznej” między 1970 a 1994 rokiem.
Od czasu zaprezentowania zelektryfikowanych klasyków Jaguara, Bentleya i Rolls-Royce’a, firma Lunaz była konsekwentnie proszona przez klientów o zastosowanie swojego podejścia do przeprojektowania i renowacji klasycznych Range Roverów.
W odpowiedzi na te prośby elektryczne klasyczne Range Rovery firmy Lunaz będą oferowane w wersji „Town” i „Country”.
Przeczytaj też: Lunaz przedstawia pierwszego elektrycznego Rolls-Royce’a
Klasyczne elektryczne Range Rovery firmy Lunaz będą wyposażone w napęd na 4 koła, zaktualizowane zawieszenie, w tym stabilizatory poprzeczne i wzmocnione hamulce. W kabinie czysta użyteczność oryginalnego wystroju wnętrza zostanie znacznie podwyższona. Zostanie to osiągnięte poprzez zastosowanie filozofii projektowania Lunaz. Takie podejście równoważy integrację technologii i użyteczności w klasycznej architekturze. Całość zostanie wykonana z najwyższej jakości materiałów z palety odpowiadającej zarówno tradycyjnym, jak i współczesnym gustom i stylom życia.
Dyrektor ds. projektowania, Jen Holloway i jej zespół będą ściśle konsultować się z klientami, aby dostosować samochód do ich konkretnych wymagań. Palety materiałów, oddające cześć tekstylnemu wnętrzu, które zadebiutowały w oryginalnym klasycznym Range Roverze, będą oferowane na równi z bardziej tradycyjnymi opcjami tapicerki wykonanymi z najlepszych skór i drewna. Klienci będą mogli wybierać spośród klasycznej konfiguracji trzydrzwiowej lub czterodrzwiowej.
Użyteczność samochodu zostanie dodatkowo zwiększona poprzez włączenie pełnego zestawu współczesnych technologii. Funkcje, takie jak infotainment, klimatyzacja i ekrany rozrywkowe, będą starannie zintegrowane z istniejącym schematem projektowym, aby zachować ducha oryginalnego samochodu.
Ceny klasycznych elektrycznych Range Roverów od Lunaz zaczynają się od ponad 1 200 000 złotych. Pierwsza transza produkcyjna składająca się z 50 pojazdów jest obecnie przydzielana, a pierwsze dostawy do klientów przewidywane są na lato 2021 roku.
Najnowsze
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
Hybryda z napędem na cztery koła, będąca dziełem inżynierów Peugeot Sport Engineered. Ten opis dotyczy zarówno startującego w 2023 roku w Le Mans modelu 9×8 Hypercar, jak i trochę łatwiej dostępnego 508 PSE. Sprawdziłyśmy w naszym teście, co oferuje francuski shooting brake ze sportowym akcentem. 508 SW PSE to inaczej mówiąc, sportowa ingerencja we francuskie […] -
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
-
Joanna Modrzewska – pierwsza Polka z Pucharem Świata w sportach motocyklowych za 2024 rok
-
Range Rover L460 SV Serenity – TEST – kiedy “zwykły” luksus to za mało
-
W pełni elektryczny SUV Volvo EX30 zdobywa 5 gwiazdek w najnowszych testach Euro NCAP
Zostaw komentarz: