
Rusza 50. Rajd Dolnośląski!
Dzisiaj późnym wieczorem odbyła się ceremonia startu do jubileuszowego 50. Rajdu Dolnośląskiego. Na rajdowych odcinkach wystąpi 7 zawodniczek, wszystkie w roli pilota.
63 załogi potwierdziły swój udział w 50. Rajdzie Dolnośląskim. Na trasie 5. rundy Castrol Inter Cars RSMP pojawi się cała krajowa czołówka, a także zawodnicy rywalizujący w Historycznym Rajdowym Pucharze Polski. Podczas Power Stage gościnnie wystąpią: Krzysztof Hołowczyc i Maciej Wisławski oraz będzie można licytować przejażdżki na prawym fotelu. Wszystko w ramach akcji pomocy dla 11-letniego Szymona, który potrzebuje skomplikowanej operacji serca.
Do przejechania w sportowej rywalizacji zawodnicy mają 88,5 kilometrów odcinków oesowych z 221 kilometrów całego rajdu. W piątek popołudniu pokonają 6 odcinków, a kolejne 6 w sobotę od rana. O 15-tej zobaczymy ich na widowiskowym Power Stage w centrum miasta, a ceremonia mety odbędzie się w Dusznikach Zdrój o godz. 16.00.
Z numerem 42 na trasie pojawi się rajdowa para Tomasz i Agnieszka Pyra w Hondzie Civic Type-R:
A to dopiero niespodzianka! Mamy drugą rajdową parę na liście – z numerem 52 na rajdowe odcinki wracają Grzegorz i Wioletta Bajda w Hondzie Civic VTI:
Niestety dotarły do nas wieści, że na rajdzie nie wystąpi Klaudia Temple, którą już po testach w Kotlinie Kłodzkiej, rozłożyła choroba.
Dzięki stworzeniu możliwości rywalizacji dla samochodów historycznych, na starcie zobaczymy jeszcze 4 zawodniczki w roli pilota. Magdalena Tokarska będzie towarzyszyć Arturowi Rowińskiemu w niesamowitym Audi Quattro 1 z numerem 101. Karolina Woźnica dyktować będzie Piotrowi Życzyńskiemu w BMW 2000 TI z numerem 104. A w ostatniej chwili szansę startu na rajdzie historyków w roli pilota otrzymała także Katarzyna Wojtiuk.
Kolejne załogi pojadą bez pomiaru czasu. Paweł i Ewa Chojnaccy pojadą w BMW E30 M3 z numerem 108, a Alicja Gnatowska wystąpi u boku Adama Kacprzyka w kultowej Lancii Delta Integrale z numerem 107:
Zapraszamy do Kotliny Kłodzkiej oraz na oficjalną stronę rajdu:
http://www.rajd.dolnoslaski.pl
Najnowsze
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
Czy ekspresówka S1 na Górnym Śląsku stanie się kolejnym wąskim gardłem polskich dróg? Ministerstwo Infrastruktury zdecydowało się na przebudowę trasy bez dodania trzeciego pasa, mimo że prognozy wskazują na szybko rosnący ruch. Czy to decyzja, która już wkrótce sparaliżuje ruch na jednej z najważniejszych tras w regionie? Sprawdzamy, dlaczego resort nie posłuchał zaleceń ekspertów i jakie będą konsekwencje tej decyzji dla kierowców. -
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
-
Kobiety w sporcie motorowym – za kierownicą Mazdy MX-5
-
Tysiące kierowców ignoruje zakazy. Policja ujawnia szokującą skalę problemu!
-
Ta kwota cię zszokuje: oto jak ubezpieczyciele oszczędzają na twoim wypadku samochodowym
Zostaw komentarz: