Różowy Chevrolet Camaro walczy w słusznej sprawie
Rok temu, z okazji swoich setnych urodzin, Chevrolet aktywnie włączył się w szereg kampanii społecznych, m.in. w akcję SOS Wioski Dziecięce i wsparcie dla Amerykańskiego Stowarzyszenia ds. Walki z Rakiem Piersi. Symbolem budowania świadomości względem raka ma się stać specjalny model różowego Camaro.
Różowe Camaro można było zobaczyć w miniony weekend podczas NASCAR Sprint Cup Series AdvoCare 500 w Atlancie, gdzie pełniło funkcję samochodu bezpieczeństwa. Za każde okrążenie pod flagą bezpieczeństwa Chevrolet zobowiązał się wypłacić na rzecz Stowarzyszenia 200 dolarów. Przypomnijmy, że podobna akcja rok temu przyniosła 12,800 dolarów zysku (64 okrążenia).
Chevrolet Camaro w różowym wydaniu |
fot. Chevrolet
|
Akcja rozpoczęła się już w piątek, kiedy trzydzieści osób, które wygrały walkę z rakiem piersi, miało okazję posmakować przejażdżki różowym Chevroletem Camaro w towarzystwie kierowców NASCAR, Jamiego McMurraya i Rona Hornadaya juniora. Chętni mogli również zrobić sobie zdjęcie i odebrać autograf od Daniki Patrick.
Chevrolet zapowiada szereg podobnych akcji przez cały październik, który jest miesiącem walki z rakiem piersi.
Najnowsze
-
5 rzeczy, które warto wiedzieć o systemie Apple CarPlay
Apple CarPlay to system, który zmienia sposób, w jaki korzystamy z naszych samochodów. Stworzony przez Apple, CarPlay integruje iPhone’a z systemem multimedialnym pojazdu, umożliwiając kierowcom dostęp do najważniejszych funkcji smartfona bez odrywania uwagi od drogi. Dzięki intuicyjnemu interfejsowi, rozbudowanej kompatybilności i zaawansowanym funkcjom, CarPlay ułatwia codzienne podróże, zwiększając komfort i bezpieczeństwo jazdy. -
Jakie są objawy zużycia oleju silnikowego i jak je rozpoznać?
-
Ford Capri Premium AWD – elektryzujący powrót legendy! Test, opinia, zasięg
-
TEST Peugeot 508 SW PSE – Shooting Brake z akcentem Le Mans
-
Cena ropy naftowej w 2025 r. będzie spadać. Czy potanieją też paliwa?
Zostaw komentarz: