Roxy Louw promuje nowe Renault Sandero
Surferka i modelka Roxy Louw została oficjalną twarzą kampanii promującej nowy model Renault Sandero.
Roxy pochodzi z Południowej Afryki i jeszcze jako piętnastolatka została okrzyknięta „złotym dzieckiem”. Niezwykle aktywna z natury, w szkole średniej próbowała sił w hokeju, potem przerzuciła się na boks i rower górski. Profesjonalnie zajęła się jednak windsurfingiem.
![]() |
fot. Renault
|
![]() |
fot. Renault
|
Jest pełną energii, hiperaktywną optymistką, której wszędzie pełno. Twierdzi, że nowy Renault Sandero wpisuje się w jej obecny tryb życia.
![]() |
fot. Renault
|
Aby uczcić początek współpracy, Renault wypuszcza liczącą sobie sto sztuk edycję limitowaną Renault Sandero Stepway, zdobną w firmowe logo Roxy Louw – z żółwiem i kwiatem hibiskusa.
Najnowsze
-
XPENG w Polsce: poznaj kolejną chińską markę, która chce podbić Polskę i Europę
Chińskie marki samochodowe? Brzmi znajomo, prawda? Ale XPENG to coś więcej niż tylko kolejny gracz z Dalekiego Wschodu, który chce podbić europejskie rynki. To marka stawiająca na trzy filary, które mogą przekonać nawet najbardziej sceptycznych polskich kierowców. -
Czy Twój samochód niszczy planetę? Szokująca prawda o emisjach CO2 i codziennych wyborach
-
Motocykl w firmie: jak legalnie odliczyć VAT i koszty? Sprawdź, co mówią przepisy!
-
Wąskie gardło na S1! Dlaczego Ministerstwo Infrastruktury rezygnuje z trzeciego pasa?
-
Chcesz mieć nowego Seata Ibizę? Ta cena w Polsce może cię pozytywnie zaskoczyć
Zostaw komentarz: