
Rolls-Royce z rekordem sprzedaży. To najlepszy wynik w historii marki
Im gorzej, tym lepiej? W trudnym czasie 2021 roku, mimo szalejącej pandemii koronawirusa, inflacji czy napięć na linii między największymi mocarstwami, znaleźli się tacy, którzy liczą zyski. Należy do nich Rolls-Royce.
W 2021 roku Rolls-Royce sprzedał 5586 samochodów, odnotowując najwyższy wynik sprzedażowy w swojej 117 letniej historii. Sprzedaż w 2021 roku w porównaniu z rokiem poprzednim wzrosła o rekordowe 49%.
Dyrektor generalny Torsten Müller-Ötvös wyznał:
To był naprawdę historyczny rok dla Rolls-Royce Motor Cars. W ciągu ostatnich 12 miesięcy odnotowaliśmy najwyższą w historii roczną sprzedaż, wprowadziliśmy najnowszy dodatek do naszej rodziny Black Badge, oszołomiliśmy świat naszymi możliwościami budowy nadwozi i poczyniliśmy ogromne postępy co do naszej całkowicie elektrycznej przyszłości.
Rolls-Royce z rekordem sprzedaży. To najlepszy wynik w historii marki
Rekordowa sprzedaż miała miejsce w większości regionów, w tym w Chinach, obu Amerykach, w regionie Azji i Pacyfiku oraz wielu krajach na całym świecie.
Każdy z modeli marki osiągnął sukces sprzedażowy. Klienci najbardziej zainteresowani modelami Ghost (wzmocniony dodatkowo po premierze Black Badge Ghosta) i Cullinan. Na rekordowym poziomie utrzymały się również zamówienia Bespoke, reprezentowane przez personalizowane zamówienia spektakularnego Phantoma Oribe stworzonego wspólnie z marką Hermès, Phantoma Tempus oraz kolekcjonerską serię Black Badge Wraith i Black Badge Dawn Landspeed.
Biorąc pod uwagę auta z przedziału cenowego powyżej 250 tysięcy euro Rolls-Royce jest aktualnie liderem sprzedaży na rynku. Brytyjska firma ma nadzieję na powtórzenie lub nawet pobicie swojego rekordu – już teraz rezerwacje składane są na dziewięć miesięcy w przód!
Najnowsze
-
Autostrada A2 w chaosie! Kierowcy wściekli na gigantyczne utrudnienia. Kiedy koniec tej drogi przez mękę?
Od soboty autostrada A2 między Poznaniem a Świeckiem to dla niektórych farsa. Kierowcy muszą mierzyć się z koszmarem organizacji ruchu. Tymczasowe pasy, zakazy dla ciężarówek, ograniczenia prędkości do 50 km/h i brak pasa awaryjnego – to tylko część problemów. Dlaczego rozbudowa trzeciego pasa zamienia się w drogę przez mękę? Sprawdzamy zmiany i to czy da się przejechać bez nerwów. -
Amortyzatory to nie tylko wygoda! Oto groźne mity, które mogą skutkować śmiertelnym wypadkiem!
-
Volvo ES90 – 700 km zasięgu w elektryku dzięki polskim innowacjom! Co jeszcze stworzyli eksperci z Volvo Tech Hub w Krakowie?
-
Kto buduje polskie drogi? Firmy z UE i… Chin. Kto jeszcze zarabia miliardy i czy zdąży do 2030 roku?
-
Nowa Mazda6e – czy elektryk z duszą sportowego sedana podbije rynek?
Zostaw komentarz: