
Rimac C_Two to elektryk, który sprawdzi się w każdych warunkach pogodowych. Zobaczcie film z ekstremalnego testu!
Rimac C_Two to nie jest zwykły hipersamochód. To elektryczny hipersamochód GT. Musi zapewniać niezwykle przyjemne wrażenia podczas jazdy i być szybszy niż większość specjalnie skonstruowanych samochodów wyścigowych na tor. I musi być też gotowy na najbardziej ekstremalne warunki pogodowe!
Rimac C_Two to hipersportowy elektryczny samochód, który ma mieć 1914 KM, przyspieszać od 0 do 100 km/h w 1,97 sekundy i osiągać prędkość maksymalną 412 km/h. Na jednym ładowaniu ma przejechać 550 kilometrów. Jego ceny maja zaczynać się od około 2 milionów dolarów, a produkcja zostanie ograniczona do 150 sztuk na całym świecie.
Przeczytaj też: Zobacz, jak Rimac dostraja 1914-konne C_Two w tunelu aerodynamicznym
Ponieważ samochód ma być sprzedawany na całym świecie, producent musiał się upewnić, że Rimac C_Two sprawdzi się w każdej sytuacji pogodowej, od przenikliwego chłodu kanadyjskiej zimy po upały bliskowschodniego lata. Aby upewnić się, że elektryk jest gotowy na każdą ekstremalną sytuację, inżynierowie poddali system HVAC C_Two ostatecznemu testowi pogodowemu.
Używając specjalnej komory Climatic, zdolnej do wytworzenia temperatur od -28°C do +48°C, przetestowano Rimac C_Two w ekstremalnych warunkach. Zobaczcie sami, jak wygląda taki test!
Przeczytaj tez: Rimac C_Two jest już gotowy do jazdy
Teraz prototyp przedseryjny przejdzie przez ostatnie rundy testów homologacyjnych, testów trwałości i innych eksperymentów, zanim seryjne samochody zjadą z linii produkcyjnej, co stanie się jeszcze w tym roku.
Najnowsze
-
Proste sposoby na zaparowane szyby w aucie. Nie sięgaj po gąbkę ani nie włączaj klimy
Zaparowane szyby to powszechny problem w warunkach jesienno-zimowych i kierowcy mają sprawdzone sposoby jak sobie z nimi radzić. Zwykle rozwiązują one problem tylko chwilowo, bo nie zwalczają jego przyczyn. -
Prosty sposób na szybsze rozgrzanie kabiny samochodu. Trzeba wcisnąć jeden przycisk
-
TEST Jaguar F-Pace SVR 1988 Edition – TEST -prawdziwi sportowcy jeszcze istnieją
-
Wyniki rankingu najwyżej wycenianych firm motoryzacyjnych na świecie – sprawdź, czy dobrze zgadujesz
-
TEST Kia EV6 77,4 kWh RWD – minimalizm się opłaca?
Zostaw komentarz: